Vaidas
2025.04.09
Pametė siunta ir įjungė durniu, ne atgavau nei siuntos nei pinigų, liepė kreiptis pas siuntėją. Blogiausia įmonė su kuria teko susidurti
Useful (6)
Report
Linas
2024.12.12
Nesuprantu kaip jie dar dirba, jeigu tai galima pavadinti darbu, blogiau nei blogai. Laiku nesugeba pristatyti siuntos, net jeigu ir pats jau sutinki atvaziuoti pasiimti iš sandėlio ir tai nesugeba paduoti siuntos. Vis pažadai ir nukėlimas į ateitį. Jeigu yra galimybė nepasirinkti šitos įmonės tai labai rekomenduoju ir nesirinkti, nes kitu atveju tik kruva problemu.
Useful (4)
Report
Raminta
2024.12.04
P.S. Ir dar padirbinėja atsiliepimus, daviau tik- vieną žvaigždutę (gaila, nulio rinktis neįmanoma), o prie mano (praeito) atsiliepimo dabar dega dvi. Dabar vėl palieku tik vieną, bet garantuoju, kad sau užsidės ir antrą, apgavikai. Gėda.
Useful (3)
Report
Raminta
2024.12.04
Tragiška šaraškinų kontora, ne kitaip. Esu po operacijos, siuntos užsakytos- namo, sumokėta už pristatymą- į namus, kurjeris, nepaskambinęs, nieko nepranešęs, savavališkai- palieka siuntas paštomate, ir net tada žinutės negaunu. Pralaukus visą dieną ieškau pati per konsultantes, kur dingo mano siuntos. Prižada, kad siuntas dar spės atvežti- iki vakaro namo. Laukiu visą vakarą- nieko: nei kurjerio, nei siuntų. Vėl apgavo. Kitą dieną vėl, nei siuntų, nei žinučių. Skambinu, ieškau, pasirodo, vėluojančių siuntų galiu nelaukti,nes jų net nepaėmė iš sandėlio!!!! Jūs gal juokaujate??????????? jas sugeba atsiųsti iš užsienio per kelias dienas, bet Itella kurjeriai jas tampo po būsikus, savavališkai numeta paštomatus ir palieka sandėliuose ilgiau, nei siuntoe keliavo. Siaubingas servisas su jokios pagarbos klientui ir jo siuntoms!!!! Duočiau nulį, jei būtų įmanoma. Siuntų numerių pabaiga 5231 ir 4365
Useful (4)
Report
Regina
2024.11.26
Prekes gavau, ne kurjeriu i namus, kaip buvo nurodyta. Prekes pokavimas buvo suplesytas, atsiimant is pastomato, bei viena preke sugadinta. Is imones tik apgailestavimai, nenubaudziant, kad sugadino siunta...
n e r e k u o m e n d u o ju...
Useful (2)
Report
Mantas
2024.11.20
Niekam nerekomenduoju, siunta nukeliavo į Latviją, patys išsiuntė velniai žino kur siuntą ir ne, kad atsiprašytų, bet dar pareikalavo papildomai pinigų už siuntimą.. Čia yra baisu, trūksta žodžių, niekam nerekomenduoju jų paslaugų.
Useful (2)
Report
Laurynas
2024.11.19
Siunta pristatyta į kotą miestą 60 km nuo artimiausio paštomato. Kreipiantis atsako, kad čia normali praktika, nes jiems patogiau (argumentas, kad nebuvo kitų laisvų paštomatų visame Vilniaus mieste). Siūlo važiuoti pasiimti siuntą. Apgailėtinas aptarnavimas.
Useful (3)
Report
Žygimantas
2024.10.21
Nusiunte siuntini kitam zmogui. Su gaveju net nebuvo susisiekta. Pati blogiausia imone lietuvoje, nebankrutave tik delto kad turi amazon kaip klienta.
Useful (5)
Report
Kristina
2024.09.25
Kodėl Jus savo nuožiūra pakeitėte mano įvertinimą, jei aš įvertinau 1 žvaigždute, o dabar savo atsiliepimą matau 2 žvaigždutės???. Dėl patirtos nemalonios situacijos 2024.09.24 , norėčiau gauti atsakymą kieno kaltė dėl siuntos pristatymo???, ar tinkamai neatliko savo darbo kliento aptarnavimo centro darbuotojos, ar kurjeris ???., kad kurjeris yra nemandagus ir kelia triukšmą su klientu ir mėto ragelį, tai aš jau esu prieš tai minėjusi. Kad ir koks sunkus yra kurjerio darbas, bet mandagumas ir pagarba klientui tikrai turi išlikti .
Useful (2)
Report
Kristina
2024.09.24
Labai nemandagus ir nemokantis su klientais bendrauti Panevėžio kurjeris. Taip pat labai nusivylusi kliento aptarnavimo darbuotojomis, kurioms dėl siuntos pristatymo buvo paaiškinta, kad 2024.09.24 14.30 val. turiu išvykti pas gydytoją ir neaišku kada kurjeris atvyks ar galėtu kurjeris su manim susisiekti, tai buvo pasakyta, kad laukite kurjerio skambučio. Kurjeris 15.20 val. labai įkyriai iš eilės skambino 3 kartus, kai išėjau iš gydytojos kabineto 15.30 val. perskambinau kurjeriui, tai labai nemandagiai kalbėjo ir buvo pasakyta, kad šiandien siuntos nepristatys, nes manęs namuose nebuvo ir laukite skambučio rytoj ir kurjeris numeta ragelį. Neaišku ar kliento aptarnavimo darbuotojos išvis perdavė kurjeriui žinutę, kad klientas laukia siuntos. Pati prasčiausia siuntų tarnybą, nes gauni tiktais žinutę, kad šiandien pristatys siuntą ir nenurodomas joks laikas kada laukti, negerbiamas žmonių laikas, kai turi sėdėti visą dieną namuose ir laukti kurjerio. Niekada asmeniškai aš nesirinkčiau šios siuntų skyriaus tarnybos, o kadangi įmonė sudariusi sutartį su šia siuntų tarnybą, tai ir tenka tada susidurti. Vadovas turėtu perklausyti pokalbio įrašus ir atitinkamai dėl šios situacijos įvertinti ar tinkamai dirba savo darbą kliento aptarnavimo darbuotojos ir kurjeris.
Useful (3)
Report
Ivan
2024.09.11
Kaskart atsiunčia žinutę su klausimu ar įdėti į paštomatą, ar pristatyti į namus. NEI KARTO nesirinkau paštomato. Kiekvieną kartą tenka važiuoti atsiimti į paštomato, kaskart kito, nes kurjeriai NIEKADA nepristato į namus.
Useful (3)
Report
Pilypas
2024.08.08
Apgailėtina moki už paslaugas, pasirenki patštomatą, ir visada kažkur nukiša į kitą miesto galą siuntą. Jeigu jūs siunta įdedate vis tiek kur norite kam tas pasirinkimas? Ir be ja abejoju ar čia nors truputi yra Suomiškos įmonės...
Useful (1)
Report
Povilas
2024.07.26
Kurjeris nurodytu laiku neatvyksta ir pažymi kad nieko nebuvo namie. Tragedija o ne kurjeriai
Useful (1)
Report
Jurate
2024.07.05
APGAILETINA! Nesugeba pristatyti i originaliai parinkta pastomata, tada dar tris kartus ne ten nuveza. Uzsidarykit jau ta imone, kad uzsienio imones negaletu bendradarbiauti su jumis ir rinktusi kitus partnerius. Lietuviai klientai kencia per jus!!!!!!
Useful (3)
Report
Marius
2024.06.25
Tragiška įmonė. Vieną kartą gauta žinutė, kad siunta nepristatyta. Na laukiam, pakartotinio pristymo. Jokios zinutes, jokio el. laiško, nieko isvis. Pasirodo pakartotinį pristatymą reikia pačiam išknisti. Na šiais laikais visos kitos įmonės informuoja apie sekančius žingsnius, o cia nieko.
Antras užsakymas, situacija lygiai ta pati tik, kad nera jokios žinutes apie pristatymą! Man užsienio pardavėjas siunčia foto, kad nepavyko pristatyti siuntos prieš savaitę! O itella tyli!
Gaila kad ne visada galima pasirinkti kurjerį. O šita kontora geriau išvis išnyktų!
Useful (2)
Report
Ieva
2024.05.03
Nors užsisakai gauti siunta i savo pastomata uz 100 metru nuo gyvenamosios vietos, jie ideda i visiskai tau nepatogia vieta ir aiskina, kad pagal ju politika gali idet 5 km atstumu per visa Vilniu. Paprasius ju perdeti i mano nurodyta pastomata, nes esu su koja luzusia ir negaliu atsiimti taip toli, kaip uzsikirtusi plokstele kartoja imones politika imones politika, prie ko cia as ir imones politika, nes kai uzsisakineji preke is eshopo nebuna nutodyta informacija apie imones politika, ir uz ka tada jums yra sumokama.
Nesuprantu, kodėl dėl jų nesugebėjimo atlikti savo darbo turėčiau gaišti savo laiką ar leisti pinigus taksi. Nes siuo atveju galejau tiesiai i eshopa nuvaziuot ir nusipirkt preke, toks pats atstumas, o dabar sumoki pinigus ir vistiek reikia vaziuot pasiimti….
Useful (3)
Report
Julija
2024.04.24
Kurjeris dvi dienas iš eilės nepristatė siuntos nurodydamas jog nieko nerado namie, nors abi dienas buvome su vyru namie. Gavau tokias pat sms žinutes jog siunta bus pristatyta, jokio skambučio iš kurjerio nesulaukiau. Paskambinus į klientų aptarnavimą, man melavo jog kurjeris valandos bėgyje man paskambins, bet skambučio nesulaukiau. Dar kartą skambinai į skambučių centrą ir vėl tas pata melas. Blogiausia siuntų pristatymo įmonė.
Useful (4)
Report
Ieva
2024.04.18
Niekada daugiau! Viskas labai blogai.
Siunta pristatyta už beveik 60 km, paskambinus peradresavo į reikiamą paštomatą, SKUBIAI pristatys į vietą.. bet siunta antrą dieną guli už tų 60 km nepajudinta.
Ačiū, daugiau niekada, dar ir kitus perspėsiu
Useful (3)
Report
Nesvarbu
2024.03.27
Užsisakius prekes iš užsienio, kur nėra galimybės rinktis kurjerių tarnybą ir jos automatiškai nukeliauja itellai, 3 kartus buvo pamestas mano adresas ir telefono numeris. Pradėjus ieškotis siuntos, visą informaciją, kaip paaiškėjo jis dėlto turėjo.
Norint grąžint prekes iš vietinių pardavėjų - kažkokia tragedija. Grąžinimo informacija išmėtyta po visą puslapį.
Pelnytai yra prasčiausiai vertinama siuntų tarnyba rinkoje. Svarbiausia tai, kad savo nekokybę ir tragišką aptarnavimą jie puikiai žino, nes rekvizitai.lt yra sąmoningai išjungę komentavimo funkciją ir nukreipia atsiliepimus palikti jų svetainėje, kad niekas viešai negalėtų palikt neigiamų atsiliepimų. Tragedija, o ne įmonė.
Useful (2)
Report
Jekaterina
2024.01.25
Užsisakiau prekių iš Rituals Europe, todėl nežinojau, kaip jie siųs siuntą. Gavau emailą iš itellos, kad bus siunta pristatyta šiandien, bet jei negavote SMS- skambinkit. Paskambinau, įrašė mano telefoną ir siuntos trečiadienį nepristatė. Ketvirtadienį jau gavau SMS žinutę, bet vėl nepristatė. Paskambinau, pasakė kurjeris daug siuntų turėjo, nespėjo. Rytoj tikrai pristatys. Penktadienį gavau žinutę ir vėl nepristatė. Paskambinau, pasakė, kad siunta pažeista, dėl to reikia man į rankas pristatyti. Pirmadienį negavau žinutės, skambinau 3 kartus, o sistema rodė, kad siuntos niekas net nepaėmė iš sandėlio. Supporte merginos 4 užklausas išsiuntė kurjerių menedžeriui pasakydamos, kad su manim susisieks. Ir niekas nesusisiekė. Antradienį irgi siuntos nepaėmė iš sandėlio. Vėl skambinau. Trečiadienį tas pats, mergina supporte pasakė, kad dabar jau pasakys savo menedžerei apie situaciją, kad jau ji susisiektų su kurjerių menedžeriu. Paprašiau man bent jau oficialų emailą parašyti su paaiškinimu kas vyksta. Ji pasakė, kad šiandien negali, nes moteris, kuri rašo laiškus jau baigė pamainą ir parašys rytoj. Pasakiau, kad rytoj būtų gerai gauti siuntą, nes praėjo daugiau negu savaitė. Supporto merginos buvo malonios, o štai siuntą man atvežė visą suklijuota lipnia juosta, dugnas minkštas. Gavau ir žinutę apie pristatymą, bet laikas nebuvo nurodytas. Tad kurjeris paskambino ir atvažiavo po 22val.
Useful (4)
Report
Simona
2024.01.23
Visą dieną suka galva kad šiandien siuntą pristatys (Sms ir telefonu), tada parašo savitarnoj "Pristatymo būdą pakeitė gavėjas" - faktas nieko nekeičiau, paskabinus sužinau, kad kurjeris labai daug siuntų šiandien dėl nežinomų priežasčių nepristatė ir pristatys per 1-2 dienas. Fantastika.
Useful (1)
Report
Dainius
2024.01.02
Didesnės šaraškino kontoros nėra ant Lietuvos... Amžinai labai ilgai užlaiko siuntas - pagal trakingą matosi koad N dienų tieisog mėtosi logistikso sandėlį, kai tuo metu kiti kurjeriai pvz nakti iš Lenkijos gauna, kitą dieną jau pristato.
Ir netgi kai jau teikaisi atsiųsti žinutę "šiandien pristatysime XX - XX val" - niekas nieko neristato... Nei skambučio, nieko.
Ir, iš patirties su šitais sukčiais, galiu garantuoti - vakare bus atžymėta sistemoje "nepavyko rasti gavėjo" nors visą dieną nmie ir nei kas atvažiavo nei paskambino...
Useful (7)
Report
Karina
2023.12.19
Buvo paskambinta ryte paklausti dėl siuntos pristatymo. Konsultantė pasakė, kad pristatymas yra vykdomas šiandien ir greitu metu, kurjeris susisieks. Paprašiau, kad kurjeris paskambintų anksčiau, kadangi buvau darbo vietoje ir, kad spėčiau iki namų nubėgti pasiimt tą siuntą.
Pralaukiau iki 16h. Jokių skambučių, nieko. Nusprendžiau pati susisiekti su klientų aptarnavimu. Apie susisiekimą jų numeriu kita kalba, skambini po 3min. Laukimo pasako visi užimti ir nusimeta skambutis.
Po tokių skambinėjimų galiausiai atsiliepė konsultantė ir pranešė, kad kurjeris 15:30 išlaipino krovinius ir pridavė automobilį. Paklausius kodėl niekas nepranešė man to, buvo pasakyta nežinau ir siuntą pristatysime arba rytoj, arba poryt.
Šitoje situacijoje mane pykdo ne tai, kad siuntą nebuvo pristatytą, o tai, kad yra atsiunčiamos žinutės, kad šiandien bus pristatyta siunta, kurjeris nesugeba paskambinti, konsultantės nieko nežino ir tos siuntos po Vilnių pasivažinėja. Negaliu suvokti kaip tokia įmonė dar gali dirbti.
Useful (7)
Report
Nutraukiame bendradarbiavimą
2023.12.14
Siuntos pasimeta, šiuo metu turime situaciją, kai siunta neaišku kur, vėluoja jau antrą savaitę, klientas labai nepatenkintas, kas automatiškai mums reiškia blogą atsiliepimą, o Itella aptarnavimo centre dirbančios specialistės jokios informacijos nesuteikia arba suteikia ją klaidingą, viena jų (Živilė Kalinauskė) neleido mums net klausimo užduoti, visą laiką pertraukinėjo ir galiausiai išvis padėjo ragelį pokalbio metu :) tai ačiū, bet daugiau tikrai nerizikuosime savo reputacija dėl Jūsų klaidų, nebegaišime laiko ir tuolabiau nesigadinsime nuotaikos dėl Itella neprofesionalaus aptarnavimo.
Useful (9)
Report
Artūras
2023.11.27
Gavau pazeista siunta. Itella aptarnavimo specialistai sake, kad siuntejas turi kreiptis i itella, kreiptasi buvo keleta kartu visa menesi, laisku negavo, sake kreiptis i dhl, dhl sake kreiptis i itella. Po to itella paske, kad siuntejas turetu kreiptis i dhl, kad jie galetu pateikti pretenzija itellai ir dhl atsake, kad kai siunta yra perduota siuntimui, tai tik gavejas turi teise teikti pretenzija ir turetu kontaktuoti su itella. Galu gale itella nieko negali padaryti
Useful (5)
Report
Žygimantas
2023.11.14
Jau ne pirmą kartą siunta nukeliauja ne į tą atsiėmimo paštomatą. Matosi, kad nesvarbu jiems, kurį paštomatą pasirinksi jie vis tiek įdės ten, kur nori. Pasirenki, kad būtų arčiau tai ne jie nusprendžia, kad į miesto galą reikia nuvežti.
Useful (4)
Report
Ineta
2023.11.13
Esu labai nusivylusi! Jau kelias dienas nesugeba pristatyti siuntos. Konsultantės kiek paskambinsi tiek apie siuntą informuoja skirtingai,pasakius kad programėlėje matau kur yra siuntinys pažiūri ir kartoja kad kurjeris susisieks ir pristatyta kuo skubiau,tačiau nei pristato nei susisiekia! Siunta važinėjasi po miestus užuot perduotų nurodytu adresu. Labai neatsakingi ir nepatikimi darbuotojai! Turi ieškoti ir laukti savo siuntos nežinia kiek,nes nesuteikia normaliai reikalingos informacijos ir net nesistengia! Jeigu būtų galimybė visiškai nesirinkčiau jų paslaugų!
Useful (5)
Report
Reda
2023.11.01
Siuntos iš Vokietijos net nesistengė pristatyti, išsiuntė atgal. Nors ant siuntos buvo telefono numeris ir adresas, net nepaskambino ir net sms neparašė apie atkeliavusią siuntą. Labai aplaidžiai dirba.
Useful (7)
Report
Aistė
2023.10.25
Toli gražu iki įmonės, call centre dirba gal pusė žmogaus, prisiskambinti be šansų, siuntos informacija "nedadaryta", tai numerio, tai adreso pusę perima, kurjeris nesugeba paskambinti atvykęs, apsisuka, išvažiuoja. Tarptautines siuntas turėtų perimti normalios įmonės, ne šita...
Useful (10)
Report
Paulius
2023.10.21
Prisiskambinti į aptarnavimą neįmanoma.
Nesugeba iš siuntėjo perimti siuntos informacijos, dėl to gavėjui reikia gaišti laiką.
Messenger Chat neveikia
Useful (7)
Report
Dalia
2023.10.20
Itella turi rimtų problemų, jie neturi supratimo, kas yra kokybės standartas, kaip šiais laikais svarbu atliepti kliento lūkesčius ir kad šiais laikais greitas siuntos pristatymas yra MUST. Kaskart kai užsakant prekes matau nurodyta DHL, žinau, kad turėsiu pasistengti, jog gaučiau siuntą, nes jų partnerė LT Itella tiesiog failina.
Savaitė kaip laukiu siuntos, shipment track'e pateikia neteisingą informaciją: meluoja, jog gavėjo nerado namuose, nors iš tikrųjų laišku patys pasakė, kad kurjeris nespėjo įteikti. Ir tada nustoja atsakinėti į užklausimus, neatsiliepia telefonu. Jie niekada nesivargins susisiekti su klientu, nepaieškos sprendimo. Iš tiesų gaila, kad taip gadinama DHL reputacija.
Useful (5)
Report
Audrius
2023.10.10
TRAGEDIJA IR DHL GĖDA. Kurį laika kol buvo pastovus kurjeris ir jį vis dovanom ir piniginėm formom motyvavau viskas buvo susitvarkę atveždavo +- laiku ir be jokių išsiknisinėjimų. Gaila bet jis matyt išėjo iš darbo, na ir prasidėjo balaganas siuntas meta į bet kuriuos paštomatus už 4km kai yra 3 kilometro spinduliu, nori nepristato ir į juos, nori neatveža išvis, skambini aiškintis girdi tik pažadus ir kvailus atmazus. Dar smagesni bajeriai kai dėl 5 dėžučių jie atvažiuoja su visa fūra ir sako nevažiuosim į mažas gatveles, nes nepatogu, tai kokiu tikslu jie skirsto siuntas jei tos siuntos tilptų į busa be problemų. Kadangi užsiimu prekyba neturiu ko rinktis, nes tiekėjai pasirašę sutartis su DHL o Lietuvoje juos aptarnauja Itella. Taip kad jei planuosite siųstis per juos, ieškokite kitų būdų taupykite nervus ir laiką, nes jų aukštenybių požiūris į klientą bei darbuotojus visiškai negatyvus, nuolatinė kaita ir balaganas. Šiuo metu jei tik įmanoma ieškau kitų vežėjų užsakant iš kart tiekėjo vien tik tam, kad nereiktų švaistyti laiko ieškant savo siuntų ir galimybių jas gauti.
Useful (5)
Report
Baisu
2023.10.02
Siuntas pametinėja, informacijos neteikia. Vadovo žodžiai rašomi el.paštu ar sakomi konsultantų žodžiu yra bereikšmiai. Siunta nuskanuota prieš daugiau nei savaitę 7:10 val ryto ir magiškai pamesta taip, kad niekas neberanda jos:) Liūdna, kad tam tikros įmonės dirba tik su tokia kompanija. Yra apgailėtina reputacija. O konsultantų akių drąskymai, nekomunikavimas tai dar atskira kalba
Useful (5)
Report
Nesvarbu
2023.09.30
Tragedija, o ne tarnyba.
Kiekviena karta siuntos veluoja, paskutiniu metu kartais iki menesio rodomas statusas, kad siunta jau rusiojama, niekas neatsako i uzklausas, ateina tik juokingai tuscios automatines zinutes.
Useful (4)
Report
Edvinas
2023.08.03
Prekes siunčiausi 2 kartus per itella, labai greitas pristatymas,trečiadienį vakare siunta atkeliavo į skirstymo centra ketvirtadienį ryte gavau
Useful (2)
Report
Greta
2023.07.26
Susisiekt beveik neįmanoma, o kai susisieki - tai meluoja. O buvo taip: Atsiuntė žinute, kad pristatysit siuntą į namus. 11:02 paskambino kurjeris - pranešė, kad už kelių minučių bus prie mano namų, bet taip ir neatvažiavo. Perskambinus po 18 min, kurjeris pasakė, kad persigalvojo ir siuntą idės į paštomatą. Taigi, gavau žinutę, kad siunta 52 skyrelyje, bet nuvykus durelės net neatsidarė Paskambinus i klientų aptarnavimą pasakė, kad siunta yra perdėta į 51 skyrelį ir atsiuntėte naują žinutę. Nuvykus prie paštomato skyrelis atsidarė, bet jis buvo... TUŠČIAS! Vėl skambinu, šiaip ne taip prisikambinau - pažadėjo susisiekt su kurjeriu ir pranešt kas nutiko su siunta. Dėja jokių žinių nesulaukiau, o ir į email ar chat neatrašo. Tokio prasto klientų aptarnavimo darbo dar neteko matyt.. jei jau dingo siunta - tai taip ir sakyk, atsiprašyk, o ne meluok.
Useful (7)
Report
Inga
2023.07.12
Tai yra pati baisiausia siuntu komanija, su kuria teko susidurti!!! Pirkau tam tikrus rubus internetu, kur buvo nurodytas nemokamas grazinimas. Pardavejas pasirinko pastaraja imone siuntos grazinimui. Visos problemos prasidejo norint nunesti siunta i pastomata. Pagal suformuota siuntos numeri, reikejo gauti PIN koda bei pristatyti prekes i pastomata arba uzsakyti kurjerio atvykima. Registruojant siunta internetu, sistema niekaip neleido uzregistruoti siuntimo (viskas sustodavo ties tuo, kad pasirodydavo laisvi stalciukai, o paspaudus patvirtinti, viskas persikraudavo is naujo). Todel nepavykus gauti stalciuko PIN kodo, uzsisakiau kurjerio atvykima. Buvo numatyta, kad pateikus uzsakyma iki 16 val, kurjeris atvyks sekancia diena. Specialiai sedejau namuose, laukiau, bet kurjeris neatvyko. Bandziau skambinti i klientu aptarnavima - niekas nekele ragelio. Siunta grazinti pasidare neimanoma. I skambucius neatsiliepia, todel parasiau kelis el. laiskus (velgi atejo automatizuota zinute, kad atrasysime, bet jokio atsakymo negavau). Paskutine viltis buvo parasyti per Messengeri. Kiek palaukus, vis delto gavau atsakyma, kad kurjeris atvyks kita diena. Kita diena vel laukiau - vel ta pati situacija, nei atvyko, nei susisieke. Ir kas diena tas pas, sedejimas name ir laukimas. Vel bandziau registruoti siuntos pridavima per pastomata, vel tas pats. I skambucius neatsakoma, laiskus neatrasoma. Atsiduriau uzburtame rate. Visa situacija tesesi gera savaite, o as tiesiog vis bandydavau ir bandydavau registruoti siunta, kol viena diena kazkaip galiausiai pavyko paspaudus patvirtinti gauti ta nelemta PIN koda. Nezinau, ar sistema buvo sutrikusi, ar kas ten buvo ne taip. Bet likau sokiruota tokio atsainumo bei poziurio i klienta. Dedant siunta i pastomata, viska filmavau, nes kilo baime, jog siunta dings, ar kad bus parasyta, jog siuntos nepristaciau, kad jei ka tureciau irodymus. Pasiskaicius komentarus nieko keisto, ivertinimai kalba patys uz save. Tai pirma ir tikiuosi paskutine mano patirtis su sita tragiska kompanija. Kita karta ziuresiu atidziau, is kur isigyti daiktus, ir jei si kompanija bus nurodyta siuntu pristatymui, nieko net nepirksiu. Tiek nervu buvo sugadinta del tokios atrodytu papastos situacijos, kad jokie daiktai to neverti. GEDA. Jei galeciau, duocau ivertinima NULI!
Useful (6)
Report
Vinga
2023.07.03
Kaip atgauti iš jūsų savo siuntinį? Kas dieną skambinejant ir tariantis kad galiu atvažiuoti betkur pasiimti vistiek aiškina kad pastomate vietos nėra. Susitarus kad kai kurjeris bus prie pastomato paskambins ir pasiimsiu savo siunta. Nes savaitę laiko ale nėra laisvos dėžutės. Kurjeris nesugebėjo paskambinti nieks nežino kodel.
Useful (5)
Report
Jonas
2023.06.30
Smartpost Lietuva - pati blogiausia Lietuvoje siuntų pristatymo tarnyba. Privatus namas su filmuojama aplinka, kuriame visada kažkas būna, bet sugebejo meluoti, kad nepavyko pristatyti siuntos. Tokių Lietuvoje neturėtų buti.
Useful (7)
Report
Patricija
2023.06.20
Paštomato durelės neveikia, neįmanoma susisiekti telefonu, paštu neatrašo. N kartų nusiuntė siuntą į kitą paštomatą kažinkur. Paštomatai parduotuvės viduje, darbo laiko neatsiunčia, ateini, parduotuvė nedirba ir negali pasiimt.
Useful (3)
Report
Paulius
2023.06.06
Pristatyti siuntas laiku! Skambinau itella aptarnavimui 3 dienas iš eilės, ryte, per pietus ir vakarop, kad mandagiai pasiteirauti, kur yra ir kada bus pristatyta siunta, vadybininkė užtikrino, kad bus tikrai pristatyta SEKANČIĄ darbo dieną, kitą dieną vėl tas pats ir dar kitą dieną ta pati dainelė. ITELLA jeigu jums rūpi jūsų ir taip labai žemas vardas, kas matosi pagal atsiliepimus VISUR, tai taip tikrai negalima elgtis. Jūs nesiskaitot su savo užsakovais, visi mes turim savo darbus, reikalus ir dėliojamės savo brangų laiką, tad negalim šiaip kiekvieną dieną po dvi valandas vien dėl jūsų sėdėti namuose ir laukti ar itella vežėjas teiksis atvažiuoti ar ne. Paskutinį kartą iš vis viršūnė, patikrinus siuntinio būseną, parašyta - kad laikas buvo suderintas su gavėju, tačiau vežėjas net nesiteikė paskambinti pranešti, o pasirodo, jis ne laiką suderino, o bileką pažymėjo, nesukdamas galvos ir net negalvoja atvežti siuntos, nes vėl paskambinus itella siuntinių aptarnavimui, vadybininkė pasakė, kad vežėjas jau baigė darbus ir atvež tik RYTOJ, vėl rytoj????? Nu čia visiška betvarkė. Siuntinius turite pristatyti ne iš dešimto karto. Jūsų vežėjai visiški tinginiai ir turi per daug laisvės patys nuspręsti kada nori, nenori pristatyti siuntinius, jeigu jiems ne pakeliui, net nesiruošia atvežti. Pati prasčiausia siuntų ‚pristatymo‘ tiksliau NEPRISTATYMO įmonė Lietuvoje. Venkite visi ir pardavėjai, nes jūsų vardui tai tikrai ne į naudą ir pirkėjai, nes švaistysite savo brangų laiką.
Useful (6)
Report
Ieva
2023.06.05
Nesugeba pristatyti siuntų laiku, vieną dieną siuntą pravežioja, nesusisiekia ir pristatymo dieną pakeičia nepranešę, kitą dieną apskritai siunta visą dieną guli terminale
Useful (3)
Report
Gražina
2023.05.03
Verslui nerekomenduoju pasirašyti sutarties❗️siuntos nepristatomos net po 14d nesusisiekiant su siuntėju…
Klientų grąžinimai irgi atgal keliauja savaitėmis…
Sutartis su šia įmone kainuoja daug nervų ir neigiamų klientų atsiliepimų
Useful (6)
Report
Audrius
2023.04.28
Siaubas skambinant kaip privačiam klientui paskamba telefonas ir yra išjungiama linija. Liepama parašyti el. laišką :) Jeigu skambini kaip verslo klientas tada pavyksta susisiekti. Siuntos vėluoja, nes neva didelis srautas neturi trasporto ir t.t. Kita siuntą tiesiog pagražino, nes nebuvo nurodytas telefono numeris. Paaiškinimas buvo, kad jie neveža siuntų be telefono numerio nors tai įprasta praktika vakaruose :) Kažkoks siaubas ir nesiskaitymas su klientais. Jeigu tik įmanoma apeikite juos.
Useful (2)
Report
A.
2023.04.20
Susisiekti neįmanoma, siuntos pristatyti nesugeba, tik standartinėm frazėm metosi ir tiek
Useful (5)
Report
Daliius
2023.04.14
Įmonė užstrigus 1990 metuose,kažkokia anarchija,siunta atvykus jau visa savaitė į terminala bet pristatyt niekaip nepavyksta
Useful (8)
Report
Justina
2023.04.05
Pati blogiausia siuntų pristatymo įmonė Lietuvoje, gaila, kad man tikrai patinkančios parduotuvės pristato tik per itellą. Siuntos tenka laukti savaitę, nors tą pačią dieną užsakyta kita siunta per DPD atkeliauja daug greičiau. Internetiniame puslapyje atbuliniu laiku naujinama data, kad siunta "gali vėluoti". Yra buvę, kad užsakytas pristatymas į namus, bet kažkokiu būdu siunta atsiranda paštomate :) Vien tik neigiama patirtis, nuoširdžiai nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis.
Useful (6)
Report
Vita
2023.03.30
Very poor service. Our delivery was marked as delivered simply because there was no phone provided by the sender. The delivery was not delivered!!! It was sent to their logistics center. We called and they said that they had the delivery but we could not pick it up. So we agreed on delivery the next day, which did not happen. Then we had to call again, and they said that someone did not mark it as delivered. They also refused to let us pick it up because it needed to be prepared for delivery before the message with the pick-up information was sent. Another day passed and we never received any details, so we called again, and they said sure, no one had placed it for pickup. We'll have to wait for the message with the specifics again. Another day goes by with no details, so we call again, and they say we can pick it up later today as they did not do it yet. :D I'm not positive if this is happening or if I'll have to do a part 2 to this review!!!
Useful (4)
Report
DG
2023.03.08
Skaitau atsiliepimus lyg mano pačios parašytus. Jokių SMS, nuolat atsikalbinėja, kad nepavyko pristatyti, nors kiaurą dieną sedžiu namie matydama, kad ale siuntinys paimtas pristatymui. Dispečerė irgi gieda tą patį, kad trūko duomenų matyt, todėl nepristatė... Ponas direktoriau, gal bent pranešimus galite susitvarkyti? Na informuokite gi žmones, kad galėtų planuotis dieną.
Useful (6)
Report
Jonas
2023.03.08
Lietuvos paštas jau yra blogai, bet Itella dirba panašiai, kaip prieš 20 metų - atrodo, kad taip ir liko 2000-uosiuose. Jokio progreso, darbo organizavimas tragiškas, o kam reikalingos duomenų bazės ši įmonė apskritai nėra girdėjusi.
Useful (5)
Report
RR
2023.03.03
Siunta visada pristatoma į gerokai nutolusį paštomatą nors sumokėta už pristatymą į namus.
Siuntai kirtus sieną kaip minimum 3-5 dienas jokios tracking informacijos.
Failed delivery - viena iš siuntos pristatymų fazių.
Klientų aptarnavimo mėgstamiausia frazė: Suprantu jus, bet niekuo negaliu padėti.
Useful (6)
Report
Jonas
2023.02.28
Siuntos nepristatė dėl ale trūkstamos kontaktinės informacijos, tačiau sugebėjo atsiųsti fizinį laišką į namus, pranešant, jog neturi mano adreso. ????? nesuvokiama
Useful (6)
Report
arvydas@tellus.lt
2023.02.01
Pirkau prekę Austrijoje, paskutinis vežėjas itella. Pristatymo adresas - namų adresas. Pristatė į paštomatą. Atsiimu iš paštomato - siunta pažeista. Ir gaudyk vėją laukuose... Daugiau niekada nepriimkite siuntų, kurias užsakėte savo adresu - tegul veža nurodytu adresu, o tada matysite - galima priimti, ar ne.
Useful (5)
Report
Ra
2023.01.25
Dar tokio prasto aptarnavimo nesu turėjusi. Siunta turėjo būt pristatyta į namus. Tai pristatė į paštomatą kitame miesto gale ir pasakė: atsiprašone už nepatogumus. Tai yra paštomatas prie mano namų, bent jqu ten įdėtų.
Useful (3)
Report
E
2022.12.22
Apgailėtina apgavikų kompanija!
Useful (3)
Report
Daria
2022.12.21
Worst company ever!!! I chose delivery with driver but nobody arrived, then changed it to terminal, but still no information after 1 week!!! It’s nonsense!!
Useful (3)
Report
Itelos klientas
2022.12.14
Geriau jie numirtu kaip imone:) Lietuvos pastas sugeba siunta be telefono priatatyt, Itellai tai kosmosas. Nes adreso neuztenka:) Ir taip su kiekvienu siuntiniu. I LT ateina per kelias dienas, Itelloj nuseda savaitems
Useful (4)
Report
Egidijus
2022.12.05
Vienintele imone kuri neatsiuncia sms. kada bus pristatyta siunta ir atvaziuoja neispeja, nepaskambinea ir kaip visada ta pati dainele, siuntos gavejas nerastas namuose, tai ka as turiu daryti ? Laukti siuntos net nezinodamas kuria diena ir valanda pristatys? Susitvarkykit sita beda su sms. informuokit zmones is anksto.
Useful (9)
Report
Nusivylęs galutinai
2022.12.05
Tragedija, ne siuntų tarnyba.
DHL iš Europos per 24h pristato į Lietuvą.
Ir čia stringa Itelloj... 8 dienas
Useful (5)
Report
Deividas
2022.12.01
Everytime they don't have number and write that they already delivered... Everytime they are not sending to the home but leave stuff in post... And write that it was not possible to reach customer... Worst company in Lithuania so far... And it's not a surprise that reviews about this company are very bad everywhere...
Useful (9)
Report
Jonė
2022.10.29
Tragiška firma, siuntinio neįmanoma gauti. Ir amžinai aiškina, kad kažkas neteisinga, tai telefonas, tai adresas. Kodėl leidžiama dirbti šitai kontorai?
Useful (12)
Report
Iks
2022.10.08
Nepristato siuntiniu, idiotiska firma. Parasyta , kad adresas neteisingas ir siunta issiusta atgal siuntejui, nors adresas visiskai teisingas ir pristatymo nebuvo....
Useful (12)
Report
Gediminas
2022.10.02
They never deliver the orders (which is pretty much their only job). Staff is rude is useless, it's surprising that this company is still in business. Worst company in Lithuania.
Useful (12)
Report
Piktas klientas
2022.08.26
Nerimta kontora nežino kur kas yra pasitikėti visiškai negalima jei norite ramybės apeikite šita kontora!!!
Useful (6)
Report
Viktoras
2022.08.23
Siunta gražino siuntėjui,o informacija kad manes tipo "nerado namuose" atsiuntę beveik po mėnesio Kai paskambinau tai pasakę kad kurjeris nerado ir telefono nebuvo nurodyta.....Kažkodėl iš to pačio internet užsakymo kitose 2 siuntose buvo telefonas ir SMS gavau o kaip Itella tai nieko nėra..... Tai jau 3 kartas kai kažkodėl siuntos atsiduria Itella žinioje...ir nukeliauja atgal siuntėjui....kas jiem duoda siuntas pristatymui....Absolitus kvalifikacijos trukumas........
Useful (6)
Report
Jolita
2022.08.11
Pirkinys internete su pristatymu į namus, bet kažkodėl kurjeris nusprendžia, kad paliks paštomate. Stebint siuntos kelionę internete matau, kad kurjeris derino pristatymo laiką su manimi, bet jokio skambučio ar kitos info negavau (nurodyti kontaktai teisingi). Paskambinus į Itellą konsultantė kažką pasakoja apie tai, kad įvyko rūšiavimo klaida, vieni kurjeriai vežia į namus, kiti gi į paštomatus. Jei tai rūšiavimo klaida, kam kurjeriui derinti pristatymo laiką su gavėju??? Jeigu pavyksta, siūlau vengti šios kontoros paslaugų.
Useful (5)
Report
Tomas
2022.08.07
Atsibodo, vis tas pats. Užsakai į namus, pristato į paštomatus esančius tolį nuo namų. Tai kartojasi pastoviai, klientų pagalba apgailėtina, nieko nesugeba sutvarkyti, vis atsiprašinėja sako pasitaisys, jau tęsiasi eilė mėnesių, ta pati problema.
Useful (5)
Report
Karolina
2022.06.17
Užsakiau siuntą su pristatymu į namus, bet gavau žinutę kad ji palikta paštomate. Kreipiausi su klausimu į siuntėją bei kurjerių tarnybą, kodėl jie paliko kažkur ir nepristatė. Nesulaukusi jokių žinių, nuvykau iki paštomato ir ten siuntos jau nebėra. Niekas neinformuoja, nesuprantu kaip jie dirba. Tiesiog 0 komunikacijos su klientu. Baisu!
Useful (7)
Report
Jolanta
2022.06.16
Tokios kontoros gyvenime dar neesu sutikus!!!! pristato siuntą už 30 km!!!kitam miesto gale!!!Kiekvieną kartą skambinam ir prašom papildomai, kad nesupainiotų. Bet istorija kartojasi kaskart, kai Itella pristato siuntas!!!! Labai prasta patirtis. Gaila, kad negaliu rinktis, nes užsienio partneris siuntą per tokią kontorą, kuri dirbi su šiais nesusipratėliais!!!!
Useful (5)
Report
I
2022.02.28
Siunta, esanti Lietuvoje, keliauja jau 3 savaites iki manęs. Vien pažadai ir jokių sprendimų. Graži išorinė komunikacija, bet viduje ne kažką... Prasčiausia patirtis bendraujant su tokia siuntų tarnyba...
Useful (5)
Report
fu
2022.02.25
Saraskino kontora, pazadukai, siunta pristatinejo 2 menesius! Konsultantai istisai melavo.
Useful (5)
Report
Tomas
2022.02.18
Visiška šaraškino kontora, jei tik galit, su ja reikalų neturėkit, siuntos arba vėluoja arba pametomos.
Useful (5)
Report
Rodrigo
2022.02.17
Unreliable company, very poor customer service, rude driver with very poor communication, did not deliver the parcel to my home even though called before saying it was on the way, then decided to leave the parcel in the locker.
Useful (5)
Report
Diana
2022.02.09
Labas prasta paslaugų kokybė, nulinis operatyvumas ir nevykusi komunikacija. Visiškai nepatikima įmonė, gebanti tik dalinti pažadus apie tai, jog tuoj-tuoj siunta jus pasieks. O tuo tarpu siunta sandėlyje guli jau kelintą dieną.
Useful (4)
Report
Inga
2021.12.31
Siuntą su žyma "šaldyta produkcija" atsikovojau po 18 d. laikymo Itellos sandėliuose. Šaldytą maistą teko išmesti, nes tris savaites gulėjo sandėly nebešaldytas. Maistas popierinėse pakuotėse visiškai sudrėkęs ir sutrupėjęs. Linkiu šios kontoros vadovam, kad kiti metai būtų tokie, kaip tas supuvęs maistas.
Useful (5)
Report
Inga
2021.12.30
Darbuotojai meluoja išsijuosę. Kiekvieną kartą paskambinus žada, kad siunta bus rytoj. Siunta Kaune jau nuo 12.13 d. Viešai pažadėta, kad siunta bus pristatyta iki Kalėdų. Klausimas iki kurių? Nes taip ir neatvyko iki šiol. O jau 2021.12.30 d. Dar neteko turėti reikalų su tokia neatsakinga kompanija.
Useful (5)
Report
Rnata
2021.12.15
Apgailėtinas servisas. Siunta pas mane kėliavo apie dvi savaitės iš Vokietijos. Net parduotuve kurioje pirkau daiktus paraše atsiprašyma už vėlavima, ko anksčiau nebuvo, nes buvo siunčiama per kita kompanija. Dabar reikia padaryti grąžinima. Per terminala negaliu(neduoda pasikrinkti man reikalinga šali). Iškviečiau kurjeri jokio atsakymo jau antra diena.
Useful (3)
Report
Julius
2021.12.15
Siunta istrigusi kaune bile zino kiek laiko. Neina gauti i Vilniu. Skambinant niekas nekelia, o i email rasant gaunu toki atsakyma:
"The group DL_Management_LT only accepts messages from people in its organization or on its allowed senders list, and your email address isn't on the list."
Beliko kreiptis i pardaveja.
Useful (3)
Report
Anna
2021.12.14
Apgailėtinas servisas. Siunta iš DE į LT atkeliavo per 3 dienas. Lietuvoje iš Kauno į Vilnių dar nenukeliavo per 18 kalendorinių dienų. Ir kiek suprantu, aš tokia ne vienintelė. Telefonu žada per 1-2 dienas, messenger'yje - skundžiasi, kad daug darbo. Siunta vežiojama iš Kauno į Vilnių, bet adresatui nepristatoma.
Useful (4)
Report
Tadas K
2021.12.13
GLS siunta iš Vokietijos iki Lietuvos per savaitę. Lietuvoje guli savaitę pas itella be judesio. Skambinu - "konsultantas" sako nėra adreso. Kažkaip be adreso iki jų atkeliavo :) Manau meluoja. Ok, suderinam mano darbo adresą (tai įmanoma!). Vėl jokio judesio. Susirgau. Pirmadienį skambina kurjeris, manęs nėra darbe, kur turėjo pristatyti. Su kurjeriu suderinam adreso keitimą į namų adresą (tai įmanoma!). Laukiu namuose siuntos, savaitę. Kitą sav. jau į darbą, penktadienį skambinu aiškintis, iš 10 karto bejėgis konsultavimo-melavimo robotukas pakelia. Aiškina kad GLS siuntos adreso keisti negalima! Pasidžiaugia, kad nekeičiam adreso, kitą savaitę atveš į darbą, tikrai tikrai! Pirmadienį skambina kurjeris - veža siuntą pakeistu adresu, į namus, ar yra kas nors, kas priimtų :D
Useful (3)
Report
Darius
2021.12.03
Aferistų kontora, melas,atsikalkinėjimai,siunta atėjo iš Vokietijos DHL lapkričio 19 dieną,pagal juos kurjeris manęs nerado namie,skambinau jiems po trijų dienų pirmą kartą sakė išsiųs kitą dieną ir taip jau dvi savaites.Dabar jau aiškina,kad buvo blogas adresas ir telefonas,nors aš su jų pagalbos centru bendrauju beveik kiekvieną dieną,ten dirbanti Ugnė super melagė net pati painiojasi savo meluose.
Useful (6)
Report
Miroslav
2021.09.02
Visiškai nepatikima kontorelė, net negaliu pavadinti įmone. Siuntos vėluoja, personalas meluoja arba visai neatsiliepia į skambučius.
Useful (4)
Report
Rimantas
2021.08.25
Nerekomenduočiau nei kaip verslo, nei kaip privatus klientas. Stebūklas kaip Rasma dar nėra nušalinta nuo pareigų, atsižvelgiant į tai kaip yra valdoma įmonė. Klientų aptarnavimo čia tiesiog nėra, nepaisant fakto, kad logistinei įmonei užsiėmant privačiom siuntom, tai yra būtina.
Useful (7)
Report
JR
2021.05.12
Tiesiog tragiška kompanija. Kuo toliau tuo blogiau.Su Lietuvos paštu net nelyginama. Paskambinus vienas operatorius sako, kad siunta vežama, kitas kad bus vežama tik ryt. Finale siunta į Lt atkeliavo gegužės 1 dieną, iki gegužės 12 dienos vežama ir neaišku kada atvež. Praeitą kartą nuvežė į Vilniaus autobusų stotyje esanti terminalą 20 kg siuntinuką. Vieta tikrai "patogi", automobiu neprivažiuosi pasiimt, uždara stoties teritorija, tik tarnybiniam transportui.Bet matau, kad kitiems dar labiau 'pasisekė' _ paliko siuntą už 40 km :)
Useful (6)
Report
M
2021.03.17
Ketvirta darbo diena girdziu,kad siunta pristatys per 1-3 darbo dienas,paskambinus niekas negali pasakyyi konkreciai kur yra mano siunta,katastrofa o ne imone...
Useful (8)
Report
Adas
2021.03.12
Jau net nebando pristatyti, palaikė kelias savaites ir išsiuntė atgal. Sako "atsiprašome, bet niekuo negalime padėti". Gėda net siuntėjui rašyti kad pas mus tokia įmonė yra...
Useful (7)
Report
Eivinas
2021.01.30
Pritariu didžiąjai daliai blogų atsiliepimų. Tris kartus iš eilės Itella kurjeriai "nerado" mūsų namuose. Karantino laikotarpiu beveik nekeliame kojos iš namų, o jei ir išeiname į parduotuvę, tai bent vienas žmogus lieka namuose ir gali priimti prekę, ypač kai žinome, jog turi pristatyti.
Niekas nesivargino paskambinti telefonu, parašyti sms žinutę ar el. laišką pasitikslinti ar tikrai "nesame" namuose. Dabar esame situacijoje, kai savo prekės iš Amazon.de turime ieškoti patys.
Prisidėčiau prie iniciatyvos šią įmonę apskųsti ir uždaryti.
Useful (7)
Report
Algirdas
2020.12.14
Jeigu siunta patenka į šią įmonę, tai žmogaus laukia kryžiaus keliai kol ją išsireikalauja. Į raštiškus paklausimus ar pretenzijas neatsakinėja, prisiskambinti beveik neįmanoma.
Useful (7)
Report
P.L.
2020.07.08
Keturis kartus buvau informuotas kad siunta CA785680291DE bus "tuoj pat pristatyta", Vakar, kalbant su dispeceriu, patikino kad blogiausiu atveju paliks terminale. Šiandien specialiai grižau iš keliones kad paimti siuntos detales, reikalingas darbui.Visais kartais sake kad susisieks su kurjeriu arba duos jo telefono nr. Kiek suprantu - kurjerio jie neturi visai ir arba nevaldo situacijos (panašiai prieš porą metų jie buvo nusamdę mažeikiškį kurjeri, kuris vykdavo tik karta per savaitę o dispeceris aiškindavo kad vyksta kasdien).
Firmos vadovui –geda, negi nemokat nusisamdyt normalaus personalo. Aš moku pinigus už pristatymą.
Useful (10)
Report