Autošaltis, UAB

Autošaltis, UAB

Partizanų g. 87A, (18 boksas), įvažiavimas pro Lanx degalinę (Dainava), Kaunas
Kondicionieriai, kondicionierių remontas, kondicionierių patikra, kondicionierių pildymas, kondicionierių montavimas
Visos autoelektriko paslaugos,
Dirbame jau 23 metus
Automobilių kondicionierių pildymas, remontas, dalys
Atsidarys rytoj 8.00
Partizanų g. 87A, (18 boksas), įvažiavimas pro Lanx degalinę (Dainava), Kaunas

Automobilių apsaugos sistemos, J. Kapačinsko IVV

Partizanų g. 21C, (57 garažas) įvažiavimas pro serviso kampą į kiemo pusę (Dainava), Kaunas
Elektrikas, autoelektrikas, salonų remontas, spynelės, centrinis užraktas, automobilių agregatų remontas, salono šildymo remontas
Visų tipų signalizacijų įrengimas
Elektros sistemos remontas
Salonų šildymo sistemos remontas
Partizanų g. 21C, (57 garažas) įvažiavimas pro serviso kampą į kiemo pusę (Dainava), Kaunas
Ivetra ir Ko, UAB

Ivetra ir Ko, UAB

Marijampolės g. 23, Pagirių k., Kauno r.
Ratų suvedimas, autoelektrikas, tepalų keitimas, alyvos keitimas, stabdžių sistemos remontas, pavarų dėžių remontas
Sunkvežimių, vilkikų, mikroautobusų remontas
Naujos ir naudotos sunkvežimių dalys
Priekabų ir puspriekabių pilnas remontas
Atsidarys rytoj 7.00
Marijampolės g. 23, Pagirių k., Kauno r.
Dservis, UAB

Dservis, UAB

Ateities pl. 32B, Kaunas
Kompiuterinė automobilių diagnostika, autoelektriko paslaugos, stabdžių būgnai, stabdžių trinkelės, šviesų reguliavimas
Krovininių automobilių remontas
Prekyba krovininiu transportu ir jų detalėmis
Dirbame iki 21.00
Ateities pl. 32B, Kaunas
Specializuotas BMW servisas, UAB "JG Partner"

Specializuotas BMW servisas, UAB "JG Partner"

Kaunakiemio g. 5 (Centras), Kaunas
Pavarų dėžių remontas, autoelektriko paslaugos, kardaninio veleno remontas, tepalų keitimas, filtrų keitimas, bmw servisas
Specializuotas BMW servisas
Kaunakiemio g. 5 (Centras), Kaunas
Birželio 23-iosios g. 13A, Kaunas

Surastos įmonės gretimuose miestuose Jonavoje, Šakiuose

Jonavos autoservisas, UAB

Fabriko g. 1A, Jonava
Diagnostika, autoelektrikas, visų markių automobilių diagnostika, lengvųjų remontas, mikroautobusų remontas, dyzelinių purkštukų
3D ratų suvedimas
Stabdžių patikra stende
Važiuoklės patikra (kratytuvas)
Visų markių automobilių diagnostika
Kompiuterinė diagnostika
Šviesų reguliavimas
Atsidarys rytoj 8.00
Fabriko g. 1A, Jonava

Minpenta, UAB

Kęstučio g. 22, Šakiai (Filialai)
Autoservisas, autoelektrikas, autoelektriko paslaugos, mašinų remontas, kompiuterinė diagnostika, kondicionierių remontas
Autoelektrikas
Lengvųjų automobilių ir mikroautobusų remontas
Kęstučio g. 22, Šakiai (Filialai)

Autoelektrikai Kaune: kaip išsirinkti patikimą pagalbininką ir pasirūpinti automobilio elektronika

Kiekvieno šiuolaikinio automobilio „širdyje“ plaka ne tik variklis, bet ir visa elektronikos sistema, be kurios šiandien jau sunku įsivaizduoti patogią ir saugią kelionę. Daug sensorių, valdymo blokų bei laidų tinklas variklyje, salone, bagažinėje – visa tai užtikrina, kad vairavimo procesas būtų komfortiškas, o automobilis reaguotų į kiekvieną mygtuko paspaudimą. Vis dėlto, ši daugiasluoksnė elektros sistema kelia nemažai iššūkių, ypač tuomet, kai gedimas atsiranda netikėtai.

Kauno vairuotojai, kasdien susiduriantys su miesto gatvių eismo ypatumais, oro sąlygų pokyčiais ir trumpomis kelionėmis tarp gausybės šviesoforų, puikiai žino, kad be patikimo autoelektriko apsieiti sunku. Jei lemputės skydelyje užsidega neaiškūs įspėjamieji ženklai, automobilio variklis dirba netolygiai arba dingsta kokia nors patogi funkcija (pavyzdžiui, šildomos sėdynės ar automatiniai langų pakėlėjai), kompetentingas specialistas gali išgelbėti nuo galvos skausmo ir neplanuotų išlaidų. 

Kuo autoelektrikas skiriasi nuo mechaniko?

Mechanikas, tradiciškai dirbantis su variklio, pavarų dėžės ar pakabos mazgais, dažnai koncentruojasi į mechaninę transporto priemonės pusę – jis keičia detales, reguliuoja velenus, taiso stabdžių sistemas, tikrina skysčių lygius ir sprendžia visus su fizine automobilio konstrukcija susijusius dalykus. 

Tuo tarpu autoelektrikas į situaciją žvelgia kur kas giliau po „skardomis“: jam svarbiausia įvertinti, kaip veikia įvairūs jutikliai, laidų grandinės ir valdymo blokai. Jei, pavyzdžiui, variklis pradeda trūkčioti ne dėl sudilusių žvakių ar kuro siurblio defekto, o dėl blogų sensorių siunčiamų klaidingų signalų į valdymo sistemą, autoelektrikas greičiausiai bus tas specialistas, kuris nustatys problemos esmę. 

Kitaip tariant, mechaniko darbas – tvarkyti „plieninius“ automobilio organus, o autoelektriko misija – prižiūrėti elektroninį „nervų tinklą“, kuris tą plieną įgalina reaguoti į kiekvieną spustelėjimą, apsukų pakitimą ar oro temperatūros svyravimą. Šis ryškus funkcijų pasidalijimas ypač aktualus šiandien, kai transporto priemonės tampa vis labiau kompiuterizuotos, o menkiausi elektros grandinės sutrikimai neretai perauga į kur kas didesnius rūpesčius vairuotojui.

Dažniausios problemos, kurias sprendžia autoelektrikai Kaune

Nors elektros ir elektronikos gedimai daugeliui atrodo reti ar „mistiniai“, Kauno vairuotojai su jais susiduria kur kas dažniau, nei galima tikėtis. Į šį miestą suvažiuoja daugybė automobilių iš įvairių šalies kampelių, o trumpi atstumai tarp šviesoforų, gausybė sankryžų ir nenuolankus klimatas diktuoja savo taisykles elektros sistemoms. Autoelektrikai čia imasi įvairiausių užduočių, padedančių sugrąžinti pilną funkcionalumą ir saugumą kelyje. Štai pagrindiniai iššūkiai, kuriuos jiems tenka spręsti:

  • Akumuliatoriaus ir generatoriaus „nesantaika“. Dėl dažno variklio užvedimo-trumpų važiavimų ciklo akumuliatorius nespėja pasikrauti, o generatorius dirba pavienėmis sąlygomis, kai kuriuose automobiliuose net neišnaudodamas visos savo galios. Tai pastebima padažnėjus išsikrovimo atvejams arba užsidegus įspėjamai lemputei prietaisų skydelyje.
  • Laidų, jungčių ir kontaktų oksidacija. Kauno keliai neretai barstomi druska, o dažnos drėgnos oro sąlygos dar labiau skatina elektros instaliacijos pažeidimus. Dėl to atsiranda netikėtų kontaktų dingimų, „perdegusių“ saugiklių ar smulkių, bet erzinančių elektronikos išdaigų, pavyzdžiui, dingstantis garso signalas ar drebantis posūkių signalas.
  • Netinkamai veikiantys sensoriai ir valdymo blokai. Staigiai pakitus oro temperatūrai ar esant ypač žemam slėgiui, kai kurie jutikliai (pavyzdžiui, lambda zondas, oro srauto matuoklis) gali siųsti klaidingus duomenis variklio valdymo blokui. Tuomet automobilis praranda galią, rytais sunkiai užsiveda ar net ima trūkčioti važiuojant.
  • Komforto sistemų sutrikimai. Ypač žiemą, kai norisi šilumos, gedimai sėdynių šildymo sistemoje ar automatinio kondicionieriaus valdyme tampa itin pastebimi. Kaip tyčia, neretai jie išryškėja pačiomis netinkamiausiomis akimirkomis, pavyzdžiui, pliaupiant lietui ima ir „pamiršta“ veikti langų pakėlėjai.
  • Programinės įrangos nesklandumai. Kiekvienas šiuolaikinis automobilis turi bent po kelis mikrovaldiklius, atsakingus už atskiras sistemas (nuo parkavimo daviklių iki elektroninio stabilumo valdymo). Jeigu tarp jų atsiranda „konfliktas“, prireikia atnaujinti ar perrašyti programinę įrangą – tai subtilus procesas, kurį gali atlikti tik patyręs autoelektrikas, puikiai išmanantis tikslios markės automobilio sistemą.

Visos šios situacijos rodo, kad teisingai prižiūrėta automobilio elektros sistema neretai apsprendžia ne tik patogumą, bet ir bendrą transporto priemonės saugumą. Todėl, vos pastebėjus menkiausius elektros „kaprizus“, Kauno vairuotojams vertėtų nedelsti ir kreiptis į specialistus, kad nedidelis trukdis neišsivystytų į didesnį galvos skausmą.

Straipsniai

Mano įmonės
Išsisaugokite iki 20 įmonių šioje atmintinėje, paspausdami 'Išsisaugoti' nuorodą esančią prie kiekvienos įmonės.