Uzņēmumu sarakstu
Lukida, MB
Alyvų g. 26, Joniškės k., 72169 Tauragės r.
(+370) 63467086
2 darbības gadi
Uzņēmuma kontakti
Tālrunis
(+370) 63467086
Valdytojas
Lukas Būdvytis
Uzņēmuma kods
306243065
Reģistrācijas datums
2023.02.09
Atsauksmes
Pirkau auto
2025.02.18
Pirkau mašiną iš šio piliečio, nusprendžiau pasidalint savo patirtimi.
Auto skelbime buvo pateikta melanginga info dėl auto ridos bei komplektacijos. Elementarių dalykų, kaip autopilotas ir CarPlay. Rida, aišku, buvo aptarta vietoje, tačiau kitų trūkstamų dalykų nebuvo pastebėta apžiūros metu iki nusipirkus auto. Tebunie, jie neesminiai, bet fakto, jog melavo skelbime - nekeičia.
Tikrą auto kainą slepia dėl mokesčių, ant popieriaus nerašo.
Auto buvo parduotas su užslėptu variklio defektu, iš to, ką pavyko iššiaiškinti, buvo atlikti veiksmai tam užslėpti, čia, žinoma, tik mano asmeninė nuomonė :) todėl išvadas, žinoma, darykit savo. Auto pirikupas buvo restauravęs turbiną ir plovęs DPF, paklausus kodėl, neatsakė, jog variklis ryja tepalus, dėl to užsikimšo DPF ir teko tvarkyti turbiną. Tepalai buvo supilti ne tie, kurie reikalingi, o tie, kurie tirštesni, lyg 10W40, legalus "daktariukas", kad gražiau skambėtų.
Aklai mašinos nepirkom, vežėm į Melga servisą, kur rado, jog stipriai špakliuotas šonas, lūžęs ratlankis, beveik mirę ir nesubalansuoti priekiniai žibintai, neveikiantis numerių apšvietimas, trūkę dažai durelėse. Tuomet dar nuvežėm pas savo draugą, kuris yra mechanikas, apžiūrėjo taip pat, todėl iš savo pusės darėm viską, ką galėjom, dėja, į variklį įlysti nėra galimybės, o pirikupas labai uoliai dirbo kalbėdamas, kaip viskas per įmonę, todėl gi apsukt negali, variklis tvarkoje, kaip tokiam varikliui rida nesvarbi ir viskas tikrai gerai, kaip jis žada garantiją. Paprašius garantijos ant popieriaus - lyst pradėjo marozėlio spalvos, nieko, tik žodinė :)
Įsivertinom, jog Melgoj rasti niuansai mums asmeniškai nėra esminiai, nes tokio auto ieškojome labai ilgai ir tiesiog susitvarkysim, todėl nusprendėm ją nusipirkti. Čia turiu paminėti, jog pirikupas nebuvo pravaręs technikinės, ir neketino jos varyti, tačiau be TA auto nusipirkti nėra galima, vadinasi, savo lėšomis turėtume sukišti šimtus eurų į ant popieriaus pirikupui priklausantį auto tik tam, kad bandyti praeiti TA. Tikriausiai, jau darosi aišku, kodėl parduodamom mašinom TA jis nevaro :)
Galvojom, nuvarysim TA, duos lapą ir susitvarkysim esminius dalykus, jog ją pravaryti, kadangi verslininkas yra iš pirikūpų sostinės Tauragės, tai ten TA ir užsirašėm. Jeigu TA būtų nepravažiavus dėl daug kainuosiančių remontų - auto būtume nepirkę. Ir, žinokit, įvyko stebūklas, pirikūpas sutiko savo bičiulį ir TA pravažiavo iš pirmo karto, net be vaistinėlės. Kodėl apie tai kalbu? Nes dėl tokios nelegalios veiklos gali nukentėti žmonės, kurie neturi tūkstančių eurų tvarkytis mašiną po pirkimo ir pasitiki atitinkamom institucijom. Tuomet dėja dar tiek apie auto ir procesus net nesuvokiau, jog galėčiau teisingai vertinti situaciją.
Parsivežus auto jau pirmą savaitę pradėjo lysti klaidos - lambda zondas, kurį reikėjo keisti, DPF filtro kimšimasis, bet dar nežinojom, nesupratom, kodėl. Pradėjom tvarkytis auto, didžiausios problemos prasidėjo pakeitus tepalus (antrą ar trečią savaitę auto turėjimo): variklis pradėjo bildėt, atsirado labai daug visokių garsų. Vėl ir vėl lindo DPF kimšimosi klaidos - turėkit omeny, jog atsiradus klaidai reikia ieškoti mechaniko, daryti diagnostikas, bandyt aiškintis kas kaip, viskas dirbant pilną darbo dieną. Su auto buvo vien tik problemos. Į DPF leidom chemiją, bandėm priverstines regenracijas, tačiau niekas nepadėjo. Labai greitai pradėjo dingit tepalai, po litrą į 700km. Tada pradėjo aiškėti, jog problema variklyje.
Susisiekiau su pirikūpu, kadangi pasiketėm tepalus, tai pradėjo aiškint, kaip aš pati varikliui kažką pridariau. Logiška, nusipirkau mašiną už 15+ gabalų tik tam, kad parsivežčiau, kieme išsikelčiau ir išsiardyčiau variklį, uždėčiau senas tarpines, pažeisčiau stūmoklius ir sudėčiau atgal tik kad pirikūpui dėl taisymų paskambint. Ką daugiau šiais laikais veikti.
Kadangi mašinos ieškojau tikrai ilgai ir norėjau tikėti, jog jis to nenuslėpė tyčia - kalbėjau žmogiškai, pasiūliau kartu per pus padengti variklio taisymo kainą. Tai mane gražiai pasiuntė ir dar pagrasino, jog žino kaip su manim susidorot. Prisimenat tą žodinę garantiją? :)
Kreipiausi į teisininkus, nes po pirminių konsultacijų su specialistais variklio taisymas galėjo kainuoti iki 6000 Eur. Surinkome visą istoriją, tvarkymų sąskaitas, liudininkus, komunikaciją ir kt. Tuo pat metu nuvažiau ardyti variklį, jog būtų aiški priežastis. Variklio tvarkymo darbai atsistojo į 4000 Eur, sudilę tarpinės, iki vario nuvaryti stumokliai, ir kt. brangiausiai kainuojantys dalykai buvo tvarkoje.
Visgi, į teismą Tauragės bulvės nusprendžiau neduoti, nes vienas potencialių variantų buvo grąžinti jam auto, ko nenorėjau, o taisymo kaina man buvo daug priimtinesnė, negu visas procesas ir vėl tokios pat auto ieškojimas.
Dabar, su visais darbais, kurie buvo reikalingi dėl šio paslėpto defekto, nepilnai per metus į auto investuota papildomai apie 8000 Eur. Galvojau nerašyti jokio atsiliepimo, tačiau aš auto tvarkymą galėjau sau leisti, o tylint apie tokį jo elgesį gali nukentėti žmonės, kurie neturi tokių pinigų ant "išmetimo". Dar kartą paminėsiu, čia tik mano patirtis ir nuomonė iš mechaninkų atsiliepimų, komentarų, viso beveik metus trukusio proceso pastoviai tvarkantis auto. Išvadas darykitės savo. Visas foto, screenshotus skelbimo, sąskaitas ir kt turiu, todėl nei vienas paminėtas komentaras nėra nepagrįstas.
Auto skelbime buvo pateikta melanginga info dėl auto ridos bei komplektacijos. Elementarių dalykų, kaip autopilotas ir CarPlay. Rida, aišku, buvo aptarta vietoje, tačiau kitų trūkstamų dalykų nebuvo pastebėta apžiūros metu iki nusipirkus auto. Tebunie, jie neesminiai, bet fakto, jog melavo skelbime - nekeičia.
Tikrą auto kainą slepia dėl mokesčių, ant popieriaus nerašo.
Auto buvo parduotas su užslėptu variklio defektu, iš to, ką pavyko iššiaiškinti, buvo atlikti veiksmai tam užslėpti, čia, žinoma, tik mano asmeninė nuomonė :) todėl išvadas, žinoma, darykit savo. Auto pirikupas buvo restauravęs turbiną ir plovęs DPF, paklausus kodėl, neatsakė, jog variklis ryja tepalus, dėl to užsikimšo DPF ir teko tvarkyti turbiną. Tepalai buvo supilti ne tie, kurie reikalingi, o tie, kurie tirštesni, lyg 10W40, legalus "daktariukas", kad gražiau skambėtų.
Aklai mašinos nepirkom, vežėm į Melga servisą, kur rado, jog stipriai špakliuotas šonas, lūžęs ratlankis, beveik mirę ir nesubalansuoti priekiniai žibintai, neveikiantis numerių apšvietimas, trūkę dažai durelėse. Tuomet dar nuvežėm pas savo draugą, kuris yra mechanikas, apžiūrėjo taip pat, todėl iš savo pusės darėm viską, ką galėjom, dėja, į variklį įlysti nėra galimybės, o pirikupas labai uoliai dirbo kalbėdamas, kaip viskas per įmonę, todėl gi apsukt negali, variklis tvarkoje, kaip tokiam varikliui rida nesvarbi ir viskas tikrai gerai, kaip jis žada garantiją. Paprašius garantijos ant popieriaus - lyst pradėjo marozėlio spalvos, nieko, tik žodinė :)
Įsivertinom, jog Melgoj rasti niuansai mums asmeniškai nėra esminiai, nes tokio auto ieškojome labai ilgai ir tiesiog susitvarkysim, todėl nusprendėm ją nusipirkti. Čia turiu paminėti, jog pirikupas nebuvo pravaręs technikinės, ir neketino jos varyti, tačiau be TA auto nusipirkti nėra galima, vadinasi, savo lėšomis turėtume sukišti šimtus eurų į ant popieriaus pirikupui priklausantį auto tik tam, kad bandyti praeiti TA. Tikriausiai, jau darosi aišku, kodėl parduodamom mašinom TA jis nevaro :)
Galvojom, nuvarysim TA, duos lapą ir susitvarkysim esminius dalykus, jog ją pravaryti, kadangi verslininkas yra iš pirikūpų sostinės Tauragės, tai ten TA ir užsirašėm. Jeigu TA būtų nepravažiavus dėl daug kainuosiančių remontų - auto būtume nepirkę. Ir, žinokit, įvyko stebūklas, pirikūpas sutiko savo bičiulį ir TA pravažiavo iš pirmo karto, net be vaistinėlės. Kodėl apie tai kalbu? Nes dėl tokios nelegalios veiklos gali nukentėti žmonės, kurie neturi tūkstančių eurų tvarkytis mašiną po pirkimo ir pasitiki atitinkamom institucijom. Tuomet dėja dar tiek apie auto ir procesus net nesuvokiau, jog galėčiau teisingai vertinti situaciją.
Parsivežus auto jau pirmą savaitę pradėjo lysti klaidos - lambda zondas, kurį reikėjo keisti, DPF filtro kimšimasis, bet dar nežinojom, nesupratom, kodėl. Pradėjom tvarkytis auto, didžiausios problemos prasidėjo pakeitus tepalus (antrą ar trečią savaitę auto turėjimo): variklis pradėjo bildėt, atsirado labai daug visokių garsų. Vėl ir vėl lindo DPF kimšimosi klaidos - turėkit omeny, jog atsiradus klaidai reikia ieškoti mechaniko, daryti diagnostikas, bandyt aiškintis kas kaip, viskas dirbant pilną darbo dieną. Su auto buvo vien tik problemos. Į DPF leidom chemiją, bandėm priverstines regenracijas, tačiau niekas nepadėjo. Labai greitai pradėjo dingit tepalai, po litrą į 700km. Tada pradėjo aiškėti, jog problema variklyje.
Susisiekiau su pirikūpu, kadangi pasiketėm tepalus, tai pradėjo aiškint, kaip aš pati varikliui kažką pridariau. Logiška, nusipirkau mašiną už 15+ gabalų tik tam, kad parsivežčiau, kieme išsikelčiau ir išsiardyčiau variklį, uždėčiau senas tarpines, pažeisčiau stūmoklius ir sudėčiau atgal tik kad pirikūpui dėl taisymų paskambint. Ką daugiau šiais laikais veikti.
Kadangi mašinos ieškojau tikrai ilgai ir norėjau tikėti, jog jis to nenuslėpė tyčia - kalbėjau žmogiškai, pasiūliau kartu per pus padengti variklio taisymo kainą. Tai mane gražiai pasiuntė ir dar pagrasino, jog žino kaip su manim susidorot. Prisimenat tą žodinę garantiją? :)
Kreipiausi į teisininkus, nes po pirminių konsultacijų su specialistais variklio taisymas galėjo kainuoti iki 6000 Eur. Surinkome visą istoriją, tvarkymų sąskaitas, liudininkus, komunikaciją ir kt. Tuo pat metu nuvažiau ardyti variklį, jog būtų aiški priežastis. Variklio tvarkymo darbai atsistojo į 4000 Eur, sudilę tarpinės, iki vario nuvaryti stumokliai, ir kt. brangiausiai kainuojantys dalykai buvo tvarkoje.
Visgi, į teismą Tauragės bulvės nusprendžiau neduoti, nes vienas potencialių variantų buvo grąžinti jam auto, ko nenorėjau, o taisymo kaina man buvo daug priimtinesnė, negu visas procesas ir vėl tokios pat auto ieškojimas.
Dabar, su visais darbais, kurie buvo reikalingi dėl šio paslėpto defekto, nepilnai per metus į auto investuota papildomai apie 8000 Eur. Galvojau nerašyti jokio atsiliepimo, tačiau aš auto tvarkymą galėjau sau leisti, o tylint apie tokį jo elgesį gali nukentėti žmonės, kurie neturi tokių pinigų ant "išmetimo". Dar kartą paminėsiu, čia tik mano patirtis ir nuomonė iš mechaninkų atsiliepimų, komentarų, viso beveik metus trukusio proceso pastoviai tvarkantis auto. Išvadas darykitės savo. Visas foto, screenshotus skelbimo, sąskaitas ir kt turiu, todėl nei vienas paminėtas komentaras nėra nepagrįstas.
Noderīga (2)
Ziņojums
Apmeklētības statistika
Informācijas aktualizēšanu

Apkārtējie uzņēmumi | Rādīt kartē
182,6 km | Technikos g. 10, Kupiškis
autoserviss autoserviss autodiagnostika cena vieglo automobiļu remonts datora diagnostika motora remonts eļļas maiņa autoserviss serviss autoserviss automašīnu remonts eļļas maiņa motora remonts dzinēja diagnostika degvielas sistēmas remonts...
0,1 km | Vytauto g. 50-3, Tauragė
0,3 km | Vasario 16-osios g. 5-31, Tauragė
0,4 km | Dariaus ir Girėno g. 28-11, Tauragė
0,4 km | Dariaus ir Girėno g. 28-47, Tauragė
0,4 km | Dariaus ir Girėno g. 26A-33, Tauragė
0,5 km | Gedimino g. 6-22, Tauragė
0,7 km | J. Tumo-Vaižganto g. 122A-72, Tauragė
0,8 km | J. Tumo-Vaižganto g. 124-105, Tauragė
0,8 km | J. Tumo-Vaižganto g. 124-105, Tauragė
1 km | Dainavos g. 6-10, Tauragė
1 km | T. Ivanausko g. 60, Tauragė
1,4 km | Bokšto g. 15, Tauragė
1,5 km | Kęstučio g. 34, Tauragė
2 km | Medvėgalio g. 5, Tauragė
2,1 km | Dariaus ir Girėno g. 134, Tauragė