Įmonių sąrašas

Smart claims, UAB

Kurklių g. 3, 14259 Vilnius
(8 656) 39280
6 metai veikloje

Rasti maršrutą:

Pasirinkite adresą:
Pasirinkite adresą:

Įmonės kontaktai

Telefonas
(8 656) 39280
Tinklalapis
www.smartclaims.lt
El. paštas
info@smart-claims.lt
Direktorius
Saulius Tiškevičius
Įmonės kodas
302925410

Veiklos aprašymas

Smart Claims - nepriklausomi draudimo žalų ekspertai. transporto, turto, krovinių, civilinės atsakomybės ir kitos žalos

Atsiliepimai

Įvertinkite:
(mažiausiai 80 simbolių) 0
Voitechas
2019.06.09
Labai maži apžiūrų įkainiai. Už kurą ir savo automobilio panaudojimą nemoka.
Norintiems įsidarbinti siūlau perskaityti draudimo bendrovių apžiūrų atlikimo standartus ir pagalvoti ar apsimoka dirbti titanišką ir atsakingą darbą už tokius įkainius.
Įmonės vadovybė ir darbuotojai turi ypatingus sugebėjimus viską apversti kojom aukštyn. Žalų administratorių chamiškumas aukščiau visos visatos.
Naudingas (0)
Pranešti
Lankomumo statistika
Duomenų atnaujinimas

Aplink esančios įmonės | Rodyti žemėlapyje

Finansų apskaitos guru, UAB
7 km | Kareivių g. 6-504, "NCBC verslo centras" (Žirmūnai), Vilnius
Buhalterinė apskaita
Apleistos apskaitos sutvarkymas
Valdymo (menedžmento) apskaita
Ataskaitų paruošimas bei pateikimas
Finansinių ataskaitų parengimas
Metinis inventorizacijos atlikimas
Autorinių sutarčių parengimas
Profesionalios konsultacijos
Įmonė FINANSŲ APSKAITOS GURU tai yra finansų, apskaitos, konsultavimo įmonė, paslaugas siūlanti Lietuvos ir Užsienio partneriams.
Pagrindinės įmonės veiklos sritys- įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymas, buhalterinės apskaitos darbo organizavimas, finansinė apskaita bei partnerystė su Jūsų įmone. Įmonė įsipareigoja klientui apskaitą tvarkyti, remdamiesi LR įstatymais, Verslo apskaitos standartais, jei reikia, Tarptautiniais Finansinės apskaitos standartais.
Darbuotojai įmonės FINANSŲ APSKAITOS GURU turi ekonominį-finansinį išsilavinimą, didelį žinių bagažą, yra profesionalūs ir kompetetingi atlikti bet kokias finansines, buhalterines paslaugas, reikalui esant, patarti sėkmingai pertvarkyti įmonės darbą ar net padėti atlikti įmonės reorganizavimą. Taip pat, turi kompetencijos konsultuoti buhalterinių programų kūrėjus, įdiegiant inovatyvesnę buhalterinę apskaitą.
Kad galėtumėte pagrįstai priimti sprendimus, teisingai atlikti planavimą ir kontrolę, tam reikalinga Verslo apskaita, kurią Jums gali pasiūlyti šios įmonės darbuotojai pasiūlyti.
Esant poreikiui, įmonės darbuotojas gali atvykti ir dirbti Jūsų biure.

DNG apskaita, UAB
2,4 km | Aitvarų g. 56, Vilnius
Apskaitos paslaugos:
UAB DNG Apskaita paslaugos;
Buhalterinės apskaitos paslaugos;
Pirminių dokumentų apdorojimas pirminių dokumentų surinkimas ir tvarkymas, apskaitymas;suminė/vienetinė sandėlio apskaita.

Ilgalaikis turtas:
ilgalaikio turto apskaita, ekspoatacijos aktai, nusidevėjimo suvestinės ir kt.

Darbo užmokestis:
darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas į apskaitą. Mokesčių apskaičiavimas ir įtraukimas į apskaitą.

Buhalterinės ataskaitos vadovui:
Metinės finansinės ataskaitos (pelno (nuostolio) ataskaita, balansas, pinigų srautai, nuosavo kapitalo pokyčio ataskaitos ir kt.).

Kitos finansinės ataskaitos:
Atskaitingų asmenų pinigų panaudojimo ataskaitos;
Ataskaitų kontrolės institucijoms ruošimas ir pristatymas;
mėnesinės ir metinės mokesčių deklaracijos ( PVM, gyventojų pajamų mokesčio, nekilnojamojo turto mokesčio, avansinio pelno mekesčio ir kt.);
ketvirtinės SoDros ataskaitos;
kitos pažymos, VMI, SoDros, Statistikos departamento ataskaitos.

Kitos paslaugos:
konsultacijos buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais;
įmonių registravimas, pertvarkymas, reorganizavimas;
registravimas PVM mokėtoju;
metinių gyventojų pajamų deklaracijų pildymas;
konsultacijos verslo planų klausimais ir verslo planų rengimas:
verslo planus įmonėms steigti;
verslo planus reikiamai paskolai gauti;
verslo planus įmonės veiklai plėsti, modernizuoti.

Paslaugų įkainiai:
Paslaugų įkainiai yra sutartiniai, kurie geriausiai atitiktų atliekamų paslaugų kokybę ir jūsų lūkesčius.
Kiekvienu konkrečiu atveju, priklausomai nuo įmonės vykdomos veiklos pobūdžio (gamyba, prekyba, statyba, paslaugos), kaina aptariama atskirai. Taip pat darbų kaina prikalauso nuo įmonėje dirbančių darbuotojų skaičiaus, įmonės apyvartų bei buhalterinių įrašų skaičiaus.
Įmonėms vykdančioms minimalią veiklą siūlome vienkartinio apmokėjimo metines sutartis.
7,9 km | Kalvarijų g. 127, Vilnius
Buhalterinė apskaita
Buhalterinės apskaitos tvarkymas
Deklaracijos pildymas
Darbo laiko apskaita
Naujų įmonių steigimas
Finansinė analizė ir įvertinimas.
Konsultacijos mokesčių klausimais
Įmonė KAROVITA buhalterines apskaitos įmonė, daug metų teikianti paslaugas fiziniams ir juridiniams asmenims. Buhalterinė apskaita, įmonių steigimas, deklaracijų teikimas, buhalterinės apskaitos tvarkymas, įmonės finansinės veiklos analizės, apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas. Apskaitos, mokesčių, teisės kvalifikuotos konsultacijos.
StrongPoint, UAB
8,9 km | Žalgirio g. 90, B korpusas (Šnipiškės), Vilnius
StrongPoint yra prekybos verslo technologijų bendrovė. Įmonė teikia aukštos kokybės technologinius sprendimus kartu su patirtimi ir kompetencija grįstomis konsultacijomis, verslo valdymo sprendimus bei sistemų integravimo ir priežiūros paslaugas prekybininkams. Per 25 darbo metus su prekybos įmonėmis StrongPoint ne tik sukūrė abipusiu pasitikėjimu ir pagarba grįstus partnerystės santykius su klientais ir sukaupė solidžios patirties ir žinių. StrongPoint Baltijos šalyse vienija 210 specialistų, visoje grupėje – 600. Kompanijos centrinė būstinė įsikūrusi Realingen, Norvegijoje.
Advantus, UAB
10,6 km | Gedimino pr. 3A (Senamiestis), Vilnius
Personalo paslaugų įmonė ADVANTUS tai tiltas, greitai sujungiantis darbdavius ir dirbti norinčius žmones.
Kartu mes optimizuojame išlaidas personalo valdymui. Kartu su Jumis aptarę Jūsų įmonės poreikius, parenkame ir pasiūlome atskirą paslaugą arbą kompleksinį sprendimą – personalo paslaugų derinį iš mūsų teikiamų paslaugų sąrašo.
ADVANTUS UAB veikla plečiasi ir pardavimų apimtys didėja kiekvienais metais nuo pat įsikūrimo 2005 metais. 2015 metais pardavimų pajamos viršijo 3,5 milijonus Eurų.
ADVANTUS turi solidžią patirtį atrenkant vidutinės grandies vadovus, vadybininkus ir specialistus (technikus, inžinierius, finansų, prekybos specialistus), o taip pat visų lygių darbininkus (įskaitant aukštos kvalifikacijos ir nekvalifikuotus). Advantus personalo duomenų bazė kasdien plečiasi naujais įrašais, kurią nuolat papildo tiek nuolatinio darbo ieškantys kandidatai, tiek dirbantys Advantus bendrovėje kaip laikinieji darbuotojai, kurių Advantus įdarbina po kelis tūkstančius kasmet. Todėl dažnai kandidatų Advantus duomenų bazėje CV duomenys būna papildyti ir vertingais praktiniais atsiliepimais apie jų darbo kokybę pas mūsų užsakovus.

Justicija, UAB
10,9 km | L. Stuokos-Gucevičiaus g. 9-5 (Senamiestis), Vilnius
Teisinės paslaugos
Buhalterinė apskaita
Verslo konsultacijos
UAB „Justicija“ teikia teisines, buhalterines paslaugas, verslo konsultacijas. Specializuojamės buhalterinės apskaitos bei plataus spektro teisinių paslaugų teikime. Steigiame visų rūšių įmones, konsultuojame pradedančius savo verslą. Paslaugas teikiame tiek privatiems asmenims, tiek įmonėms ar įstaigoms.
Jei Jūs turite neišspręstų teisinių klausimų ar ieškote įmonės, kuri tvarko buhalteriją, o gal Jūs pradedate savo verslą, norite įsteigti naują įmonę ir Jums reikia patarimo kaip viską teisingai ir greitai padaryti – kreipkitės į UAB „Justicija“. Patikėkite savo rūpesčius mums ir Jums nereikės ieškoti atskirų sričių specialistų.
Kreipkitės į UAB „Justicija“ komandą jei:
Jūs norite pradėti savo verslą, įsteigti savo įmonę;
Jums reikia buhalterio ar mokesčių konsultanto;
Jums reikalingas įvairių sutarčių rengimas ar vertinimas;
Jums reikalingas duomenų apsaugos dokumentų parengimas ir priežiūra;
Turite pradelstų įsipareigojimų, ar Jums laiku negrąžinama skola;
Jums rūpi įmonių reorganizavimo ar likvidavimo klausimai;
Turite problemų su kontroliuojančiomis institucijomis, ar turite problemų su įmonėmis; kurios Jums teikia paslaugas ir vykdo darbus;
Jums reikalinga pagalba dalyvaujant viešuosiuose pirkimuose;
Jums reikalingas atstovavimas teisme ar kitose įstaigose ar institucijose;
Turite nesutvarkytą darbų saugos ir priešgaisrinės saugos dokumentaciją;
Susidūrėte su bet kokia kita problema ir nežinote, kaip ją kuo greičiau išspręsti.

UAB „Justicija“ dirba kvalifikuoti įvairių sričių specialistai, kurie pasirengę greitai ir tinkamai suteikti Jums reikiamą paslaugą.
10,8 km | Totorių g. 5-7 (Senamiestis), Vilnius
Atitikties užtikrinimas ir teisinių rizikų valdymas
Mokesčių advokatai
Įmonių teisinis aptarnavimas
Skolų išieškojimas ir kitos teisinės paslaugos užsienyje
Atitikties užtikrinimas ir teisinių rizikų valdymas. Neturite nei savo verslo teisės departamento, nei teisininko? Pavargote aiškintis su advokatais dėl paslaugų apimčių ir įkainių? RAŠYKITE MUMS arba REGISTRUOKITĖS NEMOKAMAI KONSULTACIJAI. Specializuota verslo ir mokesčių advokatų kontora. Iniciatyvios teisinės paslaugos verslui. Daugiau kaip 22 metų patirties, sertifikuoti rizikų ir projektų valdymo vadovai.

Pagalba užtikrinant organizacijos atitiktį pagal BDAR reikalavimus, Pranešėjų apsaugos įstatymą, Darbo kodeksą, kitus teisės aktus. Komercinių paslapčių ir kitos konfidencialios informacijos apsauga. Rizikų nustatymas ir vertinimas, teisinės konsultacijos, visa reikiama teisinė dokumentacija ir mokymai personalui. 10 kompleksinių specializuotų sprendimų verslui už fiksuotą kainą. Plačiau: teisinerizika.lt/

Taip pat padėsime su naujų įmonių įkūrimu, verslo struktūromis, įeinančiomis ir išeinančiomis investicijomis, verslo, akcininkų sutartimis, ginčų sprendimu, intelektine nuosavybe bei darbo teise. Jeigu planuosite strateginį SANDORĮ, MAŽUMOS/DAUGUMOS DALIES ĮSIGIJIMĄ, JUNGTINĘ VEIKLĄ, DALYVAVIMĄ STRATEGINIAME ALJANSE AR REORGANIZUOSITE ĮMONIŲ GRUPĘ, VERSLO MODELĮ – TOKIU ATVEJU ATLIKSIME IŠSAMŲ TEISINĮ AUDITĄ, TEISINĮ SANDORIO STRUKTŪRIZAVIMĄ IR ĮFORMINIMĄ. Jūsų teisiniam projektui vadovaus sertifikuoti projektų vadovai. Plačiau: teisinerizika.lt/

Mokesčių advokatai. Mokesčių struktūrizavimą sandoriams ir mokesčių rizikų valdymą atlieka mokesčių advokatai, ne kartą pripažinti tarptautinių leidinių Legal Experts, Tax Directors Handbook ir The Legal 500. Atstovavimas mokesčių ginčuose. Esame pripažinti TARP GERIAUSIŲ BALTIJOS ŠALIŲ MOKESČIŲ KONSULTAVIMO ĮMONIŲ išsamioje pasaulio geriausių mokesčių konsultavimo įmonių direktorijoje World Tax 2019.

Įmonių teisinis aptarnavimas. Jūsų verslui pateiksime KOMANDĄ patyrusių teisininkų, kurie greitai susipažins su Jūsų verslo specifika, vykdomais procesais ir pradės savo darbą, būdami aprūpinti reikiama žinių, dokumentų valdymo bei klientų aptarnavimo sistemomis. Veiksime kaip integruotas JŪSŲ VERSLO TEISĖS DEPARTAMENTAS.

Skolų išieškojimas ir kitos teisinės paslaugos užsienyje. Tarptautinį verslą vykdančių klientų poreikius padeda užtikrinti narystė ir glaudus bendradarbiavimas su advokatų kontoromis įvairiose PASAULIO ŠALYSE.

Kontora yra ODDCOLL, skolų išieškojimo platformos Europoje partneris Lietuvoje ir daro skolų išieškojimą Europoje lengvesniu. Bendras komisinis 9.5%, mokamas tik nuo sėkmingo išieškojimo. Nėra išieškojimo, nėra mokesčio.
10,7 km | Gedimino pr. 24, 11 kab. (Naujamiestis), Vilnius
Pirkimų/ pardavimų dokumentų registravimas
Avanso apyskaitų sudarymas/ registravimas
Kasos ir banko dokumentų apskaita
Ilgalaikio, trumpalaikio turto apskaita
Darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų skaičiavimas
Mokesčių apskaičiavimąžas/ deklaravimas
Finansinių ataskaitų parengimas
Statistinių ataskaitų parengimas
Personalo apskaita
Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas
UAB Ad ordinem teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas visų rūšių įmonėms bei fiziniams asmenims Įmonė įsipareigoja buhalterinę apskaitą tvarkyti vadovaujantis LR įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais, buhalterinės apskaitos paslaugas teikti kvalifikuotai, veikti sąžiningai ir atsakingai, užtikrina kliento duomenų konfidencialumą.
Įmonės darbuotojai turi aukštąjį buhalterinį – finansinį išsilavinimą, turi sukaupę daug patirties tvarkant įvairių sričių įmonių buhalterinę apskaitą. Darbuotojai nuolatos kelia kvalifikaciją kursuose ir seminaruose.
Įmonė yra apdrausta civiliniu atsakomybės draudimu.
Sėkmės verslas, UAB
5,6 km | Visorių Sodų 20-oji g. 13 (Verkiai), Vilnius
Buhalterinė apskaita nuo pirminių dokumentų iki finansinės atsakomybės
Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas
Darbo užmokesčio apskaita
Ilgalaikio turto apskaita
Atstovavimas VMI (Valstybinė mokesčių inspekcija) ir VSDF (SoDra)
Darbo sutarčių paruošimas
Banko ir kasos operacijų registravimas
Įmonės interesų atstovavimas patikrinimų metu
Įmonių steigimas ir registravimas
Inventorizacija
Mokestinių deklaracijų rengimas
Įmonės SĖKMĖS VERSLAS vykdoma veikla yra buhalterinė apskaita nuo pirminių dokumentų iki finansinės atsakomybės, apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas, darbo užmokesčio apskaita, ilgalaikio turto apskaita, atstovavimas VMI (Valstybinė mokesčių inspekcija) ir VSDF (SoDra), darbo sutarčių paruošimas, banko ir kasos operacijų registravimas, įmonės interesų atstovavimas patikrinimų metu, įmonių steigimas ir registravimas, inventorizacija, mokestinių deklaracijų rengimas, konsultacijos.
Eureka LT, UAB
10,2 km | A. Goštauto g. 8-329 (Naujamiestis), Vilnius
29-49 Eur - El. Apskaita "Viskas įkaičiuota" ne PVM mok., nuotoliniu būdu
49-89 Eur - El. Apskaita "Viskas įkaičiuota" PVM mok., nuotoliniu būdu
NEMOKAMAI - Įmonių steigimas per 1-4 d. nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje
Teikiame novatoriškas elektronines buhalterinės apskaitos ir teisines paslaugas jau virš 100 įmonių visoje Lietuvoje. Mūsų galutinės kainos:

1. APSKAITOS "VISKAS ĮSKAIČIUOTA" GALUTINĖ KAINA
49 Eur + 10 Eur/darb. (su PVM) - Ne PVM mokėtojams.
89 Eur + 10 Eur/darb. (be PVM) - PVM mokėtojams.

29 Eur + 10 Eur/darb. (su PVM) - Ne PVM mokėtojams, pradžioje kol nėra pardavimų.
49 Eur + 10 Eur/darb. (be PVM) - PVM mokėtojams, pradžioje kol nėra pardavimų.

MB nariai, neišsimokantys pinigų, apskaitomi nemokamai

Kaina galutinė, nepriklauso nuo dokumentų kiekio ir paprastai kinta tik keičiantis darbuotojų skaičiui. Už šią kainą gaunate pilną įmonės buhalterinę apskaitą su prieiga prie el. apskaitos sistemos, asmeninės vyr. buhalterės konsultacijomis, metų uždarymu, ilg. turtu, kuro nurašymu, komandiruotėmis ir kita. Kaina nepriklauso nuo dokumentų kiekio, nes kartą per mėnesį sąskaitas ir mokėjimus į el. apskaitos sistemą nemokamai galite susivesti patys (galime suvesti ir mes). Tai paprasta ir sutaupo daug pinigų.

2. PROFESIONALŪS VYR. BUHALTERIAI NETERMINUOTAI
Kaina fiksuota, sutartis neterminuota, o Jūsų įmonę apskaito ir operatyviai konsultuoja profesionalus asmeninis vyr. buhalteris, uždirbantis nuo 1000 Eur/mėn. "į rankas".

3. EL. APSKAITA VISOJE LIETUVOJE, VISĄ PARĄ
Kaip ir el. bankininkystė, dirbame nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje. Jums niekada nereikia niekur važiuoti, net pas mus ar į valstybines įstaigas - viskas vyksta internetu ar telefonu, nuotoliniu būdu. Visi mūsų klientai nemokamai naudojasi į el. bankininkystę panašia el. apskaitos sistema, kurioje patys visą parą gali išsirašyti sąskaitas, matyti ataskaitas, klientų ir tiekėjų skolas, pelną, apyvartas, išlaidas ar pajamas pagal projektus, prekių likučius, automatiškai importuoti duomenis iš el. parduotuvių, susivesti sąskaitas ir mokėjimus (suvesti galime ir mes) ir kt.

4. NEMOKAMAS ĮMONIŲ STEIGIMAS
Greitai (sugaišite tik 15 min!), per 1-4 d.d. nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje įsteigsime įmonę (UAB, MB, Všį, LPF ar Asociaciją). Suteiksime buveinės adresą. Viską atliksime nuotoliniu būdu visoje Lietuvoje, Jums nereikės niekur važiuoti.

5. ĮMONIŲ TEISINĖS PASLAUGOS
Teikiame įmonių duomenų keitimo Registrų centre, pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo ir kitas teisines paslaugas.

Jei susidomėjote, rašykite ar skambinkite tel. +370 626 90000 arba užeikite į tinklalapį. Mielai atsakysime į visus jūsų klausimus ir pakonsultuosime.
Finansų apskaitos centras, UAB
10,4 km | Kražių g. 21 (Naujamiestis), Vilnius
UAB “Finansų apskaitos centras”- specializuota buhalterinių paslaugų įmonė.
Buhalterinės apskaitos tvarkymas; Konsultavimo paslaugos finansiniais, mokesčių ir kitais ūkinės - komercinės veiklos operacijų, buhalterinio apiforminimo klausimais;
UAB "Finansų apskaitos centras" paslaugų suteikimo sąlygos ir įkainiai apsprendžiami paslaugų atlikimo sutartimi. Visos teikiamos paslaugos yra apdraustos "Gjensidige Baltic" draudimu.
Subtilis, UAB
12,7 km | Vytenio g. 50-1 (Naujamiestis), Vilnius
Buhalterinės ir audito paslaugos
Įmonių teisinės paslaugos ir konsultacijos
Finansų valdymas ir kontrolė
Fizinių asmenų finansinės konsultacijos
Mūsų pagrindinės vertybės, kurių visada siekiame ir kuriomis besąlygiškai, vadovaujamės: Atsakomybė – skiriame visą dėmesį ir jėgas klientų interesams, bei siekiame, kad mūsų darbo rezultatai duotų maksimalią naudą žmonėms ir kompanijoms, kuriems dirbame! Profesionalumas – nuolatinis profesionalumo siekimas padeda kiekvienoje situacijoje rasti optimalų sprendimą, atitinkantį individualius kliento poreikius! Kompetencija – leidžia kokybiškai atstovauti klientų interesus! Įmonių buhalterinė apskaita – tvarkome įmonių apskaitą nuo pirminių dokumentų iki metinių finansinių ataskaitų sudarymo (pagal tarptautinius, nacionalinius verslo apskaitos standartus arba GAAP), pateiki ame reikalingas ataskaitas (tame tarpe IFRS ataskaitos, GAAP reconciliation, Transfer pricing ataskaitos )) ir deklaracijas Mokesčių Inspekcijai, Sodrai, Registrų centrui ir kitoms institucijoms;
Apleistos apskaitos sutvarkymas – sutvarkome apskaitą nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo ir pateikiame visas reikalingas ataskaitas už praėjusius laikotarpius, Jums pageidaujant atstovaujame ir patikrinimų metu;
vyriausiojo buhalterio paslaugos įmonėms, kuriose dirba žemesnės kvalifikacijos apskaitos darbuotojai, atliekantys tik nesudėtingas buhalterinės apskaitos operacijas;
Įvairių ataskaitų įmonės vadovybei rengimas;
Finansinių ataskaitų rinkinio auditas/peržvalga;
Finansinės-ekonominės veiklos analizė (due diligence);
ES projektų auditas;
10,1 km | Saltoniškių g. 56-123 (Žvėrynas), Vilnius
Buhalterinės apskaitos paslaugos
Ilgalaikio turto apskaita
Konsultacijos buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais
Įmonių registravimas, pertvarkymas, reorganizavimas
Metinių gyventojų pajamų deklaracijų pildymas
Konsultacijos verslo planų klausimais
Verslo planų rengimas
Darbo užmokesčio, atostoginių,kitų išmokų skaičiavimas
Mėnesinės ir metinės mokesčių deklaracijos
Mūsų klientų verslo rezultatai yra puikūs dar ir todėl, kad savo buhalteriu pasirinko UAB „JARUTA“, nes:
Dirbame lanksčiai ir operatyviai, lyg būtume visada šalia esantis buhalteris; Kartu surandame tiek finansiškai, tiek organizaciniu požiūriu geriausią sprendimą įmonei; Mūsų konsultacijos ir patarimai klientams – nemokami; Užtikriname visišką konfidencialumą bei atsakomybę už savo darbo kokybę;
Mes nesusergame ir neišeiname atostogų; Mūsų nereikia aprūpinti darbo vieta.
Mūsų specialistai turi dvidešimties metų sėkmingo darbo patirtį tvarkant įmonių apskaitą, dešimties metų patirtį dirbant su išteklių valdymo sistema Microsoft Dynamics AX.
Mūsų paslaugų paketas: Įmonių apskaita nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo; Visų reikiamų ataskaitų vadovybei bei valstybinėms institucijoms ruošimas ir teikimas; Pagalba sudarant pajamų ir sąnaudų biudžetus, biudžeto vykdymo ataskaitų teikimas; Personalo apskaita, darbo užmokesčio skaičiavimas; Naujų įmonių steigimas bei įregistravimas; Apleistos buhalterijos sutvarkymas; Galimybė teikti tik vyriausiojo buhalterio paslaugas; Kitos su įmonės veiklos apskaita susijusios paslaugos.

Skirkite mums šiek tiek savo laiko ir susisiekite telefonu +370 68538138 arba info@jaruta.lt, kad galėtume išgirsti konkrečius Jūsų poreikius, pristatyti teikiamas paslaugas, o tada jau nuspręsite ar verta mums patikėti savo įmonės apskaitą.
8,2 km | Laisvės pr. 79E-6 (Pašilaičiai), Vilnius
Buhalterinė, finansinė, valdymo apskaita
Įmonės veiklos finansinės analizės įvertinimas
Apleistos apskaitos tvarkymas
Konsultavimas - konsultacijos mokesčių ir apskaitos vedimo klausimais
Tvarkome buhalteriją uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB), viešosioms įstaigoms (VŠĮ), mažosioms bendrijoms (MB), indvidualioms įmonėms (IĮ) bei kitų juridinių formų organizacijoms nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės, konsultuojame buhalterinės apskaitos ir mokesčių optimizacijos klausimais, tvarkome apleistą buhalteriją.
Taip pat suteikiame nuotolinį prisijungimą internetu prie buhalterinės programos.
Easy Open Group, UAB
7,9 km | Laisvės pr. 123 (Pašilaičiai), Vilnius
Profesionaliai suteiktos buhalterinės paslaugos, atsižvelgiant į kliento poreikius bei paslaugų kokybės ir verslo praktikos standartus.
Savalaikiškumas ir profesionalumas, atsakingai vykdant įsipareigojimus klientui, laikantis skaidrių veiklos principų.
Įmonė EASY OPEN GROUP siūlo platų paslaugų spektrą nuo įmonės įsikūrimo iki pilnos atskaitomybės pateikimo. Buhalterinė apskaita, personalo apskaita, įmonių steigimas, įmonių likvidavimas, įmonių reorganizavimas, fiskalinis agentas/ mokesčių grąžinimas, apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas, verslo konsultacijos, pagalba migracijos klausim ais, mokesčių grąžinimas, metinės finansinės atskaitomybės sudarymas, banko pavedimai, sąskaitų išrašymas. Esame pasirengę išspręsti bet kokio sudėtingumo buhalterines ar mokesčių problemas, bei bendradarbiauti su skirtingo pobūdžio organizacijomis. Efektyvi pagalba Jūsų verslui !
13,8 km | Savanorių pr. 65A (Vilkpėdė), Vilnius
MB „VERSLO PAGRINDAS“ teikia konsultacijas verslo finansavimo klausimais. Suteikia pagalbą ES paramos lėšų įsisavinimo klausimais, rengia verslo planus, padeda pildyti paraiškas paramai gauti. Taip pat tvarko buhalterinę apskaitą, administruoja ES paramos fondų finansuojamus projektus, organizuoja viešuosius pirkimus, padeda tinkamai suformuoti verslo finansavimo portfelius. Atstovauja kliento interesus įvairiose institucijose.