Kodel negalima sumoketi iprastu budu uz sunaudotas dujas ir elektra, blokuojama internetine prieiga, praneskite telefona galiu pateikti skaitliuku parodymus. Absurdu absurdai, ne visi ismano programeles ir siuntinejasi. Nemokesiu mokesciu!
Tokios netvarkos niekur nemačiau, organizacijoms absoliučiai nerūpi gyventojai, išjungia šviesas visame name be aiškių paaiškinimų, laikas keisti šią organizaciją, ten sėdi tiesiog įžūlūs valdininkai.
Niekaip nepavyksta prisiskambinti. Gal specialiai sukurta tokia situacija? Juk skambutis trumpuoju numeriu yra mokamas. Nesuprantu, kodel negalima pasodinti prie tefono daugiau operatorių, jeigu nuolat toks anšlagas?
Keturi men kaip pardaviau buta ir vis gaunu saskaitas apmoketi elektrai, parduoto buto. Ejau gyvai i ju ofisa su reikiamais dokumentais, lyg ir sutvarkiau, bet nesiliauja eiti saskaitos uz elektra e-pastu. Zodziu, moku uz elektra, vartojama naujo seimininko. Siandien vel vykstu i ofisa, gal reikia ten ieskoti kokio virsininko….
Nesugeba spręsti problemos po 30min praleistų laukiant konsultanto, galiausiai numeta rageli. Perskambinus kitas konsultantas siuncia i eso. Kai eso siunte i ignitis.
Eso priskiria objektus iš nepriklausomo tiekėjo Ignitis garantiniam, visuomeniniam tiekimui, net Elektrum su kuriais nėra sudaryta sutartis, motyvuodami tuo, kad nemato su Ignitis kliento sutarties. Šis klausimas sprendžiamas visą lapkričio mėn. ir gruodį ir dar neišspręstas.
Pagarbiai
Tragedija ne darbuotojai 3 mėnesius problema kartojasi tiesioginio debeto neatlieka jokios informacijos bankui neperuoda. Kažkas pinigus perveda man paskui kiek nori tiek nusiima kas? kodėl? iš ko? ir visa tai įmonės vardu. Ir kiekį skoloje ir dar grasina elektra atjungti ir anstuolems perduoti.
Aptarnavimas pakeltu tonu, arogantiškas. Klientas kaltinamas, jog pats nesusigaudo ir nemoka užduoti teisingus klausimus. Kitaip giedojo, kai reklamavosi savo paslaugas.
Telefonu atsiliepia per valanda kam meluoti kad iki 5 min. Perjungia kolegai ir dar laukti, ar negali papildomai priimti bedarbiu, jei savo viduje nesusitvarko su reikalais, tai su klientais tuo labiau.
Gal Ignitis mano, kad esame avinų banda? Nei atsakymo, nei permokos grąžinimo, nei ....tiesiog nėra žodžių...Sąskaitos sudvigubinamos, ale, buvo atsiųsti “tikrintojai“, deja, jau daugiau kaip metai nesinaudojame Jūsų paslaugomis, apie kokias sąskaitas Jūs kalbate už 2022 metus?
Neįmanoma prisiskambinti, po valandos atsiliepia visiškai nekompetentingai darbuotoja, perjungia su kolega ir vėl valandą laukus ryšys nutraukiamas. Gal vadovybei reikėtų susimąstyti apie darbo organozavimą
Nsuprantu, kokiu būdu galima išspresti jūsų padaryta klaida. Paskambinu telefonu, pažada ištaisyti - neištaiso. Parašau eletroniniį laišką - neatsako. Nuvažiavau į aptarnavimo centrą - perskaiciuotą sumą net pasakė - taciau savitarnoje neištaiso. Prašau paduoti mane į teismą, gal ten rasiu teisybę. Ar kviestis telezija, kad padėtu man, nes aš nebeturiu jėgų.
Tokios Tragiškos padėties Lietuvoje dar nėra buvę Niekada. Prisiskambinti neįmanoma, nors valandą lauk, pliurpia tą patį. Nors tvarkingai deklaruoji rodmenis paskutinę dieną, parašo, kad deklaruota sėkmingai, o užskaitos nėra.Bardakas visiškas. Tikrai nutrauksiu sutartį. Ir ne aš viena
Jūsų autoatsakiklis - idiotų sukurtas. Su tokia konsultacija jūs tik prisišaukiat lankytojus į įmonę. Idiotiškas išmįslas. Ačiū už nieką. Laukit svečių
Apgavikai. Jau 3 men. Negaliu sulaukti kad padidintu galia ir iskeltu skaiciukus I lauka. Paraiska apmoketa! O jie man anuluoja paraiska, sako jad neapmoketa!
Ar įmonė turi vadovą? Jei taip tai kodėl niekas nesikeičia komunikacijoje.?Ar čia todėl kad valdiška įmonė ir skiriama pagal partlinija o ne pagal kompetencija?
Labai blogai niekada negali prisiskambinti skaičiumi duomenis neatitinka ,buvo malonus kol sudarėme sutartį žadėjo ,kad bus sąžiningi ir paslaugus ,o ne velnio pažadai nugaravo.
Pravedėm pinigus už sausi, parašė, kad gauta. Kita menesi rodo, kad neapmoketa, nes pasikeites kliento kodas, pinigu nei užskaitė, nei gražina. Susisiekti neimanoma, ištisai skambino, tik kol sutarti sudarė. Greičiau du metai praeitu.
Prisiskambinti neįmanoma, į el. laiškus neatsako. Skaitiklių rodmenys visiškai neatitinka realybės, prižada, kad susisiekt ir dingsta. Labai neatsakingi.
Neturi skolų, bet ignitis, iš kažkur ištraukia tas skolas. Gavau žinutę, kad skolinga, bet ne mano mokėtojo kodas. Priskambinti neina. Gal reikia kreiptis į televizija, parodytų visai Lietuvai, kaip apgaudinėja žmonęs.
Neimanoma prisiskambinti. Uz skambucius per 5 dienas jau susidariusi saskaita virs 40euru. Tiek elektra nekainuoja, kiek jie nesusitvarko su vidaus politika, kad kas nors keltu ragelius!!
Jūsu darbo būdas nepriimtinas.Prisiskambinti neimanoma.Išsiaiškinti taip pat.Kaip tada reikia atlikti mokėjimus. Svetainėje prijungia nereikalingus mokėjimus ir neduoda ištrinti.Kaip tada reikia elgtis.
Sukciu kompanija. Gavau grasinamojo pobūdžio žinutę. Neva as skolingas 71,75€ ir jei negražinsiu per pora dienų, būsiu perduotas kažkokiems skolų išieškotojams. Reketas kažkoks, nors jokios sutarties aš neturiu ir niekam aš neskoloj.
Susirasinejome su agente Edita visa valanda...toks jausmas, kad kalbejausi su robotu...bet ne su gyvu zmogumi
prisiskambinti neimanoma, susikalbeti irgi.....Kas ten dirba? Visas pokalbis buvo nufotografuotas
Lauksiu asmens, kuris susisieks su manim...kas zino...gal greitai:) Juokas pro asaras
Jūs užbaigėte pokalbį.
Pakeičia skaitliukus,bet kliento parašo ar info negauta.Paskui paaiškėja,kad nuo kliento nurašo dviejų vidutinių mėnesių sunaudojimo sumą.Nes vasaros laikotarpiu visada buvo sutaupoma ženkliai,kas mėnesį nurašinėdavo po 74.-eur.o pakeitus skaitiklius už nepilną mėnesį -149.28,gal reikės kreiptis dėl išeiškojimo.
Labai neatsakingai dirba,sumoki už elektrą iki paskutinio skaitiklio parodymo, už kelių valandų pareina pranešimas, kad jūs skolingi.TIKRI SUKČIAI, KITAIP IR NEPAVADINSI. Tikra tiesa. Betvarke ir koki senesni zmogu apgauna!
Atsiskaitau už sunaudotą elektros energiją tiesioginių debiutų, bet kartą metuose atsiunčia pranešimą su labai didele suma. Jeigu tvarkingai sektų skaiciuku parodymus taip neatsitiktų. Netvarka.
Pasityciojimas , o ne pokalbis: '" jei reikia knygeles, spauskite 4", o pokalbio metu: knygeliu nebesiunciame" ir ilgi patarimai kaip moketi ir uzsivesti savo sasiuvini. O turi knygeliu ar ne, -niekaip negalejo atsakyti.Matomai turi, bet atvaziuoti pasiimti neleidzia.
Labai neatsakingai dirba,sumoki už elektrą iki paskutinio skaitiklio parodymo, už kelių valandų pareina pranešimas, kad jūs skolingi.TIKRI SUKČIAI, KITAIP IR NEPAVADINSI.
Neįmanoma prisiskambinti. Kam tokia ilga įžanga. Nelanksti sistema, atsibosta skambinti, jei reikia tik konsultacijos, nes kiekvienu atveju vėl turi išklausyti tą patį tekstą.
Iš tikrųjų ten prisiskambinti neĮmanoma, vis reikia laukti kol sujungs su operatorium, o mums laukiantiems telefonu skaičiuojasi mokamos minutės ir gadinami nervai. TokĮ darbą vertinu neigiamai. Kainas kelia tai tegul ir daugiau darbuotojų turi. Bet juk sotus alkano neužjaučia aišku visiems. O kaip su dujų ir elektros knygutėmis ar begalima jas gauti, ar su lapeliais vaikščioti ir mokėti mokesčius, kurie nusimeta, o jei kokia klaida tai iš kur paimti ir įrodyti, kiek ir už kiek sumokėjai.
Prisiskabint ir paklausyt muzikos uz pinigus pats tas. O po 5 minuciu pasiklausymo isgirsit pyp pyp. ir vel jei norit susigadint dar labiau nuotaika skambinkit vel.
Ar reikalinga tokia apklausa norint tik deklaruoti duomenis??? Juk visas sutartis ir mūsų duomenis jūs turite, o visą valandą sėdėti prie kompiuterio ir gadinti nervus, bet nieko taip ir neuždeklaruoti tai SUPER- viskas klijento "patogumui". Be jokios pagarbos tokiam "darbui" D. Kazakevičienė.
Nesuprantu, kodėl neįmanoma prisiskambinti? Ir negyvenamam bute už elektrą atsiuntė sąskaitą beveik 11 eurų! Kaip suprasti?! Dėl šio klausimo norėjome išsiaiškinti, bet deja, kaip minėjau - niekas nesiruošia atsiliepti...
Kodel jusu imone nesuinteresuota aptarnauti klientus.
Nera galimybes susisiekti. Esu labai nusivyles jusu imone. Is to galima daryti isvadas apie jos lygi.
Laba diena. Esu labai pasipiktinusi. Yra sutartis. Patys skaitliukus nuraso, patys apskaiciuoja, pinigus patys nuskaito.O metu gale pasako kad nedamoketa... kaip suprasti?
Antrą dieną nepavyksta susisiekti, visi ,,baisiai' užimti. Į seimą prisiskambinsi greičiau. Kas man iš to jūsų siūlymo prisijungti per internetą, jei man reikia sprendimo, o ne žiūrėti į ekraną. Pasakykit kaip dirbančiam žmogiu, kuriam sutampa darbo valandos su jūsų išspręsti kilusius klausimus, tarp kitako dar kilusius dėl jūsų kaltės. Ačiū, kad dirbate dėl ,,klientų''.
Info.lt slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti galimybę vartotojams naršyti patogiau, teikti patrauklius
pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie vartotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą
bei UAB "Saulės Spektras" teikiamas paslaugas. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Leisti slapukus“.
Šiuos slapukus naudojame savo lankytojams ir stengiamės pasiūlyti paprastą bei pažangią svetainę, kuri automatiškai
prisitaiko prie jų poreikių ir norų. Norėdami tai pasiekti naudojame techninius slapukus, kurie padeda rodyti Jums
mūsų svetainę, padeda užtikrinti jos funkcionalumą, sukurti vartotojo paskyrą, prisijungti ir kitaip apdoroti pagal
funkcionalumą. Šie techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui.
Šiuos slapukus naudojame prisiminti Jūsų pageidavimus ir padėti naudotis mūsų svetaine veiksmingai bei efektyviai.
Pavyzdžiui, šie slapukai prisimena Jūsų pageidaujamą kalbą, paieškas ir anksčiau peržiūrėtas paslaugas/prekes. Šiuos
slapukus galime naudoti ir Jūsų registracijos informacijai prisiminti, kad kaskart apsilankius mūsų svetainėje Jums
nereikėtų iš naujo įvesti prisijungimo duomenų. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainei funkcionuoti, tačiau
prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Bendrovės svetaine patirtį.
Šiuos slapukus naudojame įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naudojasi Bendrovės svetaine. Tokiu būdu
galime optimizuoti ir pagerinti savo svetainę, suprasti reklamų ir komunikacijos efektyvumą bei užtikrinti, kad vis dar
esame įdomūs ir aktualūs. Galime rinkti duomenis apie Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių
atėjote, bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip
naudojate Bendrovėje svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje,
naudotus paieškos žodžius ir kt. Kaip mūsų reklaminių kampanijų dalį, galime panaudoti analitinius slapukus, kad
sužinotume, kaip vartotojai naršo mūsų svetainėje po to, kai jiems parodoma reklama internete. Tai gali apimti ir
reklamas trečiųjų šalių svetainėse.
Šiuos slapukus naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad savo bei kitose svetainėse rodytume suasmenintą
reklamą. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, Jūsų ieškotomis,
peržiūrėtomis prekėmis/paslaugomis.
Šiuos slapukus naudojame, kurių klasifikavimą vykdome kartu su atskirų slapukų teikėjais.
Šie slapukai nenaudojami.
Kaip UAB "Saulės Spektras" (toliau – Bendrovė) naudoja slapukus?
Info.lt slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti galimybę vartotojams naršyti patogiau, teikti patrauklius
pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie vartotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą
bei Bendrovės teikiamas paslaugas.
Kas yra slapukai?
Slapukas (angl. Cookie) – tai mažas tekstinis failas, kurį interneto svetainė įrašo į Jūsų kompiuterio arba mobilaus prietaiso naršyklę, kai Jūs apsilankote svetainėje. Sekantį kartą apsilankius svetainėje šis failas gali būti nuskaitytas, kad svetainė galėtų atpažinti Jūsų kompiuterį ar mobilųjį prietaisą.
Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti Jūsų galimybę naršyti patogiau, teikti Jums patrauklius pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie svetainės naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą ir Bendrovės teikiamas paslaugas.
Slapukai taip pat naudojami tam, kad būtų užregistruota, ar sutinkate, kad Bendrovės svetainėje būtų naudojami slapukai, kad šis klausimas nebūtų užduodamas kiekvieną kartą apsilankant svetainėje. Visus naudojamus slapukus ir jų aprašymus galite matyti slapukų išklotinėje.
Kokius slapukus naudoja Bendrovė?
Būtinieji
Šiuos slapukus naudojame savo lankytojams ir stengiamės pasiūlyti paprastą bei pažangią svetainę, kuri automatiškai
prisitaiko prie jų poreikių ir norų. Norėdami tai pasiekti naudojame techninius slapukus, kurie padeda rodyti Jums
mūsų svetainę, padeda užtikrinti jos funkcionalumą, sukurti vartotojo paskyrą, prisijungti ir kitaip apdoroti pagal
funkcionalumą. Šie techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui.
Funkciniai
Šiuos slapukus naudojame prisiminti Jūsų pageidavimus ir padėti naudotis mūsų svetaine veiksmingai bei efektyviai.
Pavyzdžiui, šie slapukai prisimena Jūsų pageidaujamą kalbą, paieškas ir anksčiau peržiūrėtas paslaugas/prekes. Šiuos
slapukus galime naudoti ir Jūsų registracijos informacijai prisiminti, kad kaskart apsilankius mūsų svetainėje Jums
nereikėtų iš naujo įvesti prisijungimo duomenų. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainei funkcionuoti, tačiau
prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Bendrovės svetaine patirtį.
Statistiniai
Šiuos slapukus naudojame įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naudojasi Bendrovės svetaine. Tokiu būdu
galime optimizuoti ir pagerinti savo svetainę, suprasti reklamų ir komunikacijos efektyvumą bei užtikrinti, kad vis dar
esame įdomūs ir aktualūs. Galime rinkti duomenis apie Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių
atėjote, bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip
naudojate Bendrovėje svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje,
naudotus paieškos žodžius ir kt. Kaip mūsų reklaminių kampanijų dalį, galime panaudoti analitinius slapukus, kad
sužinotume, kaip vartotojai naršo mūsų svetainėje po to, kai jiems parodoma reklama internete. Tai gali apimti ir
reklamas trečiųjų šalių svetainėse.
Reklaminiai
Šiuos slapukus naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad savo bei kitose svetainėse rodytume suasmenintą
reklamą. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, Jūsų ieškotomis,
peržiūrėtomis prekėmis/paslaugomis.
Neklasifikuoti slapukai
Šiuos slapukus naudojame, kurių klasifikavimą vykdome kartu su atskirų slapukų teikėjais.
Kas yra konversijų sekimas „Pixel“?
„Pixel“ žyma – tai yra vadinamas (angl. web beacons), (angl. clear GIFs) arba paslėptas programinis kodas. „Pixel“
žyma renka informaciją su trumpais programinio kodo fragmentais, kurie perkelia šią informaciją į mažą grafinį
vaizdą (paprastai nematomą) apie Jūsų veiksmus, kuriuos atliekate mūsų svetainėje. Surinkta informacija
persiunčiama į “Pixel” paslaugų tiekėjo serverį, priešingai nei slapukai įrašydami į Jūsų naršyklę. „Pixel“ gali rinkti
įvairią informacija apie Jūsų veiksmus mūsų svetainėje, mygtukų paspaudimus tam tikrose vietose, pildomų formų
laukų informaciją, IP adresą, informaciją apie naudojamą interneto naršyklę ir kt. „Pixel“ žyma taip pat atpažįsta tam
tikros rūšies informaciją Jūsų kompiuteryje, pvz., esamus slapukus ir juose užfiksuotą informaciją, tokiu būdų padeda
parinkti Jums reklamas, jas optimizuoti pagal surinktus duomenis, kurti tikslines auditorijas būsimoms reklamoms ir
pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų
svetainėje.
Kaip Bendrovė naudoja konversijų sekimą „Pixel“?
„Pixel“ mes naudojame kaip analizės įrankį, leidžiantį įvertinti reklamos efektyvumą, suprasdamas veiksmus, kuriuos
atliekate mūsų svetainėje. Mums padeda stebėti reklamas, optimizuoti jas pagal surinktus duomenis, kurti tikslines
auditorijas būsimoms reklamoms ir pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie
jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų svetainėje. Visus naudojamus „Pixel“ ir jų aprašymus galite matyti slapukų ir
„Pixel“ išklotinėje.
Duomenys apie naudojamus slapukus ir „Pixel“
Mūsų svetainėje yra nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad
Bendrovė nėra atsakinga už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad
jei paspaudę nuorodą iš Bendrovės interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti
jų privatumo politika.
Kas turi prieigą prie Jūsų duomenų?
Prieigą prie statistinių duomenų apie Bendrovės svetainės lankytojus turi Bendrovės darbuotojai, dirbantys
Bendrovės rinkodaros ir IT padaliniuose, kurie yra atsakingi už šių duomenų analizę ir interneto svetainės
tobulinimą.
Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Bendrovės partneriai, kurie teikia Bendrovės interneto svetainės
turinio valdymo įrankius.
Visus kitus mūsų partnerius ir jų privatumo politikas galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“:
Parodyti slapukų įrankį.
Kiek Bendrovė išsaugo Jūsų duomenis?
Bendrovės naudoja surinktus duomenis analizei iki trejų metų. Slapukai paprastai galioja trumpai, priklauso nuo
slapuko tipo (vieną dieną, savaitę ar mėnesį), bet kai kuriais atvejais gali galioti ir iki dvejų metų. Tikslius slapukų
galiojimo terminus galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“: Parodyti slapukų įrankį.
Jeigu esate davę sutikimą slapukams, savo sutikimą galite atšaukti paspaudę šią nuorodą, matysite, kad slapukų
sutikimas yra atšauktas, kai perkrausite svetainę iš naujo: ATŠAUKTI DUOTĄ SLAPUKŲ SUTIKIMĄ (Taip pat sutikimą
galite atšaukti atžymėję varneles ir patvirtindami savo pasirinkimą slapukų įrankyje)
Norėdami daugiau sužinoti apie slapukus ir kaip juos tvarkyti ar pašalinti, tiesiog apsilankykite
puslapyje www.allaboutcookies.org ir Jūsų naršyklės pagalbos puslapyje.
Kokias teises Jūs turite ir kaip galite jas įgyvendinti?
Jūs turite šias duomenų subjektų teises:
žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems
duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti;
reikalauti ištaisyti tvarkomus savo asmens duomenis, jei duomenys netikslūs ir / ar nepilni;
reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymą, jei tvarkomi
pertekliniai asmens duomenys, jei atšaukiate savo sutikimą ar yra tam kitas pakankamas pagrindas;
susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu gauti sus savimi susijusius asmens
duomenis, kuriuos Jūs pateikėte Bendrovei, ir persiųsti tuos duomenis kitam duomenų valdytojui, arba
reikalauti, kad Bendrovė tiesiogiai persiųstų šiuos asmens duomenis kitam duomenų valdytojui, kai tai
techniškai įmanoma (teisė į duomenų perkeliamumą).
Jeigu ketinate įgyvendinti savo teises, galite kreiptis į Bendrovę el. paštu info@saulesspektras.lt. Atkreipiame dėmesį, kad
įgyvendinant savo teises, Jūs privalote tinkamai patvirtinti savo asmens tapatybę. Todėl ketindamas siųsti prašymą
Bendrovei, privalote teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti
Jus, patvirtinti savo asmens tapatybę.
Mes nevykdome tokio profiliavimo, kuris gali sukelti teisines pasekmes ar gali daryti didelį poveikį jums, tačiau
teikiant individualizuotus rinkodaros pasiūlymus, jūs galite būti priskirtas atitinkamai klientų kategorijai. Atsižvelgiant
į tai, jūs turite teisę reikalauti žmogaus įsikišimo, pareikšti savo požiūrį ir ginčyti sprendimą.
Jeigu esate davę sutikimą dėl Tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo, turite teisę bet kada atšaukti šį sutikimą
susisiekę su mumis el. paštu info@saulesspektras.lt ar elektroniniame laiške paspaudęs nuorodą, kuri leidžia atsisakyti
tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo.
Turėdami abejonių dėl asmens duomenų tvarkymo ar ketindami įgyvendinti savo teises, galite bet kada kreiptis el.
paštu info@saulesspektras.lt. Nors informacija teikiama nemokamai, tačiau jeigu jūsų siunčiami prašymai yra akivaizdžiai
nepagrįsti arba neproporcingi, visų pirma dėl jų pasikartojančio turinio, turime teisę imti pagrįstą mokestį,
atsižvelgdami į informacijos teikimo arba pranešimų ar veiksmų, kurių prašoma, administracines išlaidas, arba
atsisakyti imtis veiksmų pagal tokį prašymą.
Jeigu manote, kad mes netinkamai tvarkome jūsų duomenis ar neįgyvendiname jūsų teisių, galite pateikti skundą
Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (ada@ada.lt), tačiau atminkite, kad mes visada pasirengę visus
nesklandumus išsiaiškinti kartu su Jumis.