Edita
2024.12.16
Apgavikų kompanija.
Vadovas kontaktų neturi, o atstovai atsako, kad saugo asmens duomenis, nors jis generalinis direktorius.
Nützlich (2)
Bericht
danutė žaliauskienė
2024.06.20
Neaptarnaujami klientai. Noriu nutraukti sutartį. Praneškite sąlygas. Telefonai neatsako
Nützlich (2)
Bericht
Paulius
2024.06.20
Tiek aš tiek mano įmonė susidūrėmė su labao prastu aptranvimu, paslaugų neišpyldimu ir nesugebėjimu atlikti savo darbo. Ir galiausiai jie kreipiasi į išieškojimo tarnybas, kai atsiskai mokėti už paslaugas, kurių negavai.
Nützlich (2)
Bericht
Aivaras
2024.05.15
Sukčių kontora, neprasidėkite su jais. Visi pasiūlymai tik bandymai pasipinigauti ir apgauti žmones.
Nützlich (4)
Bericht
Julia
2024.04.29
Būk atsargus!!! Bite - Aferistu!!!!! Mokėjau 2 metus už televiziją – kurios neužsisakiau
Nützlich (1)
Bericht
Sonata
2024.04.17
Begti nuo tokiu aferistu. Baisu kas menesi saskaitos dideja. Prigaudineja. Geriau su jais neprasideti. Kazkas nutiko mano go programelei, pasiule kita sukurti ir uz pigiau. Sutikau, bet niekas nepasake kad dabar uz abi mokesiu, aciu bitei.?
Nützlich (2)
Bericht
Diana
2024.04.17
Dar su tokia sukčių-aferistų kompanija, nesu buvusi susidūrusi!!! Vidury sutarties pakelia kainą, ale "pranešę" el. paštu apie tai gruodžio 26 d. 2 val nakties (taip paaiškino operatorius). Tai el laiško nebuvo ir nėra, tai tada sako, kad savitarnoje jūs gavote pranešimą, nors į ją prisijungiu tik apmokėti sąskaitas.
Nützlich (1)
Bericht
Aidas
2024.03.28
Negerbia klientų. Nors aiškiai iškomunikuota, kad neskambinėtų su savo pasiūlymais, įkyriai mažiausiai kas mėnesį lenda. Labiausia patinka pokalbio pradžia: "Nurodėte, kad nenorite, jog su jumis susisiektų bite, bet...", suprask mums px tavo norai, klausyk jų š malimo.
Nützlich (3)
Bericht
Įmonė
2024.03.22
Apgavikai kaip reta. Įmonei praktiškai metus laiko sąskaitose skaičiavo planus numerių, kurių net nėra įmonėje. Nuolat ne pagal sutartis kelia kainas Pradėjus aiškintis atsakymų nėra, pinigų negrąžina, kiša kažkokias neva pasirašytas sutartis, kur parašas net ne direktoriaus. Visiškai ką nori, tą daro, turi tikrinti kiekvieną sąskaitą ir kiekvieną sąskaitos punktą. Blogiau nei blogai. Nerekomenduoju nei kaip verslui, nei kaip privačiam. Labai prastai.
Nützlich (2)
Bericht
Neringa
2024.03.22
Esu labai nusvylusi. Pasirašai sutartį atitinkamam laikotarpiui, kuri yra paisrodo pas juos niekinė, tik tam, kad pririšti klientą, nes jie jos nesilaiko kainas vis tiek kelia kada nori, kaip nori, apsimesdami, kad naudojasi kažkokių įstatymu, kuriuo tik manipuliuoja, apgaudinėja kiekvienam žingsnyje ir pelnosi iš žmonių. O pelnas jų kiek ataskaitosi matosi tik į viršų didžiulėm sumom. Gėda. Labai nerekomenduoju.
Nützlich (1)
Bericht
Dainius
2023.09.29
Pasibaisejes bitės aptarnavimu. Tikrai niekam nerekomenduoju...
Nützlich (7)
Bericht
Gediminas
2023.09.13
Nemalonus bendravimas atėjus iš kito operatoriaus į Bitės tinklą, nesitikėjau, kad jie taip elgiasi su klientais. Atėjau tik dėl kvailos priežasties, nes Telia negalėjo pasiūlyti Huawei eSim paslaugos, tad teko keisti operatoriu. Bet šiuo metu teko keisti darbdavį ir naujasis pasiūlė savo numerį perleisti įmonės vardu, kad nereikėtu tampytis 2 rageliu. Su bite kaip sąžiningas pilietis atsiskaičiau, nors suma buvo paskaičiuotu nesilaikant mano sutarties, liko permoka, bet niekaip nesugeba grąžinti. Vienas nuo kt numetinėje paskambinus.
Nützlich (3)
Bericht
Airidas
2023.07.17
Bandėm panaikinti viena numeri, vietoje to jie pratese sutarti be musu sutiko ir dar aiskina, kad mes su tuo sutikom. Gaila kad sito iskarto nepastebejom, nes dabar 6 men prabego ir reikia su vartotoju teisem kalbeti. Na ir tada dar buvo antras numeris, kurio sutartis taipogi buvo pratesta be sutikimo ir vel vartotojų teisės...
Nützlich (11)
Bericht
Egidijus
2023.07.05
Gyvenau sau ramiai su mezon ir vargo nemačiau gal 9 metus.Tada perėmė bitė... Ir prasidėjo aferos... Paskambino viena diena iš visokių bitės aferų siūlytojų. Tipo televiziją gal imsit,gal telefonų... Sakau "ačių, geriau modemą mano su išsipūtusia baterija pakeiskit, jei perėmėte mezon, nes jam jau 9-inti metai eina" Ok,sako, galime pasiūlyti maršrutizatirių su 5g. Klausiu, "ar nepabrangs, nes daugiau 18€ nesiruošiu mokėt, dabar moku 14€ ir mane tai tenkina". "Ne ne, čiulba kitam ragelio gale, tikrai nebrangs iki 18€" Patikėjau. Atėjo sąskaita beveik 29€ Teks dabar trankytis po vartotojų teises, nes geruoju spręsti nenori. Gal ir iki teismų eiti, nes pokalbių yrašai padaryti. Gaila nebuvau skaites komentarų apie šią kontorą, bučiau pasiuntes paskui rusų laivą su tom televizijom ir telefonais. Kad jūs bankrutuotumėt!
Nützlich (7)
Bericht
Laimutė Butrimienė
2023.06.16
Esu ilgametė Jūsų klientė. Turėjau net du numerius, priklausančius Bitės operatoriui. Atvažiavusi pratęsti sutarties (Klaipėda, Akropolis) likau šokiruota darbuotojos Viktorijos aptarnavimu- elgėsi įžūliai, atsakydama į klausimus, suteikė klaidingą informaciją dėl naujo plano. Nors buvo susidariusi laukiančių eilė, darbo metu nuėjo apsiprekinti į maisto prekių parduotuvę. Tokios darbuotojos kenkia Jūsų įmonės reputacijai (Vieną numerį jau perkėliau pas kitą operatorių).
Nützlich (3)
Bericht
Lukas
2023.05.09
Taigi, mezonas dabar priklauso bitė tinklui. Atsisakiau mezon paslaugų ir patvirtino, kad Balandžio 6d. paslaugos nutraukiamos. Bitė savivališkai mane įtraukė ir "perkelė" mano planą, kuris jau buvo negaliojantis, kadangi turėjau prisijungti prie bitės savitarnos susimokėti už mezon tik už 6 dienas. Ir ką jūs galvojate, bitė priskaičiavo už visą mėnesį ir toliau mano planas aktyvus, tai dar ir už Gegužę teks mokėti ir iš naujo nutraukinėti dabar jau su bite.
Kaip ir visi šitie tiekėjai, kol esi klientas ir moki viskas gerai, kai tik išeini tave apmauna. Niekas nesikeičia, įstatymo spragomis naudojasi ir gali už tave nuspręsti tau prątesinėti sutartis. Ne pirmas ir ne paskutinis kartas jau nukenčiu nuo įvairių tiekėjų.
Žinau, kad vistiek niekam nerūpi ir kaip visada pas mus Lietvuvoje - tavo bėdos ir kapstykis kaip nori, kiekvienas už save. Visada taip buvo ir bus.
Nützlich (6)
Bericht
Edgaras
2023.05.06
Tėvų namuose buvo Mezon internetas, dabar, kai Mezon priklauso Bitei, mamai (pagyvenusiai moteriškei) buvo pranešta, kad turi sudaryti naują sutartį su Bite. Sutartį sudarė labai greitai Bitės salone, mama prašė palikti visas detales (t.y. interneto greitį be apribojimų; tėvai gyvena kaimo vietovėje, tad tas greitis visada ir buvo menkas) ir buvo patikinta, kad viskas bus palikta kaip buvo. Pasirodo, sutarties planą pakoregavo - dabar turi tik 200GB duomenų mėnesiui, kiekvienas viršytas GB bus apmokestintas 3 eurais. Peržiūrėjus jų siūlomus planus, jie apskritai kaimo vietovei neriboto interneto net nesiūlo. Konsultantė sakė, pasirašinėjant sutarty kad "tiek užteks", tačiau mano abu tėvai, nors amžiuje, gan gausiai naudojasi technologijomis, ypatingai dažnai žiūri videomedžiagą internete, kas tikrai suryja nemažai duomenų. Bitė pavirto kažkokia Šaraškino kontora.
Nützlich (4)
Bericht
Vladimiras
2023.04.17
Pernai pirkau is parduotuves vandens ciaupa ir gavau dovanu nemokoma kupona GO 3 TRIMS MENESIAM. Priregistravau kupona ir panaudojau savo duomenys.. paziurejes GO 3, man ne patiko, nieko nesakau, skonio reikalas... Sendiena gavau i elektronini pasta saskaita, buvau ne maloniai nustebes.. Jokiu sutarciu ne dariau, nes mane ne domina GO 3... skambinau, pasikalbejome, liepe palaukti 20 min... praejo 2 val.. dar laukiu. Tikiuosi, kad klaida pas juos...
Nützlich (0)
Bericht
Viktorija
2023.03.15
Jau galvojau, kad mano situacija su Bite nueis iki teismo. Šiaip ne taip buvo išspręsta situacija, bet tai kainavo pinigus, daug nervų ir laiko.
2023-02-28 sudariau pokalbių plano sutratį, kad įsigyti telefona. Telefonas buvo įsigytas internetu su atidaryta arba pažeista pakuote. 2023-03-01 kurjeris pristatė telefoną. Atidarius siuntinį, telefono dėžutė buvo gan purvina. Žinoma problema ne čia, įsigydama tokią prekę žinojau, kad gali taip būti. Labiausiai nustebino įjungus telefoną. Jis iškarto neįsijungė, reikėjo gerokai palaukti kol įsijungs. Įsijungus iškart pasirodė nuotrauka vaiko, kuris yra lauke ir telefonas prašė slaptažodžio. Paskambinus Bitės telefonu, konsultantė išgirdus mano situacija paprašė palaukti. Grįžus vėl į pokalbį, konsultantė pasakė, kad reikia atstatyti gamyklinius nustatymus, tai padaryti galiu susiradus internete kaip, nuvykus į saloną pas profą arba ji man padiktuos kaip tai padaryti. Pasirinkau trečią variantą (dabar kai pagalvojus, tai buvo labai kvailas sprendimas, reikėjo geriau vykti į saloną). Tai padarius ir vėl įjungus telefoną, telefonas reikalavo prisijungti elektroniniu paštu, mėginant įvesti elektroninį paštą, telefonas metė klaidą. Vėl skambinau Bitės numeriu. atsiliepusi kunsultantė paaiškino, kad privalau jį siųsti į garantinį, nes telefoną įjungiau ir tai skaitosi, kad aš juo pasinaudojau.. Nuvykau į Megos saloną, ten telefoną išsiuntė į garantinį. Grįžusi parašiau laišką benfraukime@bite.lt ir aprašiau visą situaciją, kad telefonas, kurį gavau atrodo panaudotas, įjungus jame jau buvo sukurta paskyra. Gavau atsakymą, kad jie atsiprašo ir gali man padaryti plano nuolaidą kovo mėnesiui. Atsisakiau ir parašiau, kad noriu telefoną gražinti, nes jis neatrodo patikimas ir atrodo taip, kad juo jau naudojosi kitas asmuo. Gavau atsakymą, kad sulaukus telefono iš garantinio galėsiu padaryti gražinimą. 2023-03-06 gavau žinutę iš MTTC, kad telefonas jau pristatytas į saloną ir galiu jį atsiimti. Nuvykusi į saloną ir paaiškinus grąžinimo priežastį, Ineta Kumetaitė atsisakė priimti telefoną, nes jai reikės susimokėti už jį. Pasakiau, kad tuomet noriu kalbėti su kažkuo kas yra aukščiau arba atsakingas asmuo. Ji pasakė, kad tai neįmanoma ir privalau kreiptis Bitės numeriu arba elektroniniu paštu. Parašius vėl laišką į Bitę, man atrašė, kad turiu vėl siųsti į garantinį ir gauti Broko aktą. Nuvykus tiesiogiai į MTTC paaiškinus situacija ir parodžius išvadas gautas iš garantinio, ten man paaiškino, kad už programinės įrangos atnaujinimą (kas ir buvo padaryta telefonui) niekas broko akto nerašo, jį gali išsiųsti į garantinį, bet kol jį vėl gausiu bus praėja dvi savaitės ir su Bite bus dar sunkiau išsiaiškinti, o broko akto taip ir negausiu. Parašiau laišką vėl Bitei, kad pagal sutartį, turiu teisę gražinti prekę per dvi savaites ir aš kreipsiuos į vartotojo teises. Iškart pasiskambinau į vartotojų teisės konsultacijas ir man pasakė, kad pirkimas internetu tikrai turi dviejų savaičių terminą ir aš turiu teisę gražinti telefoną tad patarė pamėginti dar susitarti su Bite ir jei nepavyksta, rašyti skundą į vartotojų teises ir jie bylą išnagrinės. Dar kartą pamėginau nuvykti į saloną. Paaiškinau situacija mane priėmusei konsultantei. Pasakiau, kad telefoną įsigijau internetu ir sutartyje aiškiai parašyta, kad telefoną galiu gražinti per dvi savaites, jei aš juo nesinaudojau, t.y. neįdėta sim kortelė, nesukurta paskyra ir pnš. ko aš ir nepadariau. Telefoną noriu gražinti ne dėl broko, o dėl to, kad jį įjungus jame jau buvo sukurta paskyra. Deja, kaip ir maniau telefono nepriimė grąžinti ir pasakė, kad jokio skirtumo kas parašyta sutartyje, Bitės vidinė politika yra kitokia, bet konsultantė kaip alternatyvą pasiųlė rašyti skundą, tai ir padariau. Kitą dieną gavau laišką, kad jie susisiek su siuntų skyriumi, kad įvertintų šį atvejį.
Realiai iki kol nepasakiau, kad rašysiu skundą vartotojų teisėms, jie nieko nefiksavo ir nieko nedarė. Po to labai greit reikalai pradėjo judėti į priekį. Gavau patvirtinimą, kad yra užfiksuota problema ir kad galiu gražinti telefoną. Paprašiau, kad galėčiau tai padaryti salone, nes norėsiu nutraukti ir visas sutartis su Bite. Tą pačią dieną, kai gavau patvirtinimą, kad galiu gražinti, nuvykau į Megos saloną. Ten mane primė ta pati Ineta Kumetaitė. Padiktavau jai kodą, pagal kurį ji gali pažiūrėti, kad telefonas jau tikrai galimas grąžinti. Ji man pradėjo drąskyti akis, kad jis buvo siųstas į garantinį ir ji jo nepriims, nors ir parašyta, kad yra nutarimas iš Bitės, kad telefoną galima grąžinti. Tuomet pareikalavau, kad pasikviestų ką nors kas yra atsakingas už saloną ir neišeisiu kol telefonas nebus priimtas. JI kažkam pasiskambino ir po kelių minučių prie jos priėjo žmogus, kuris pasižiųrėjo į kompiuterį ir pasakė, kad telefoną priimtų gražinimui, tuomet ji atsakė, kad jis buvo garantiniame ir jo nebegalės parduoti, žmogus pasakė, kad prisiima atsakomybę ir kad telefoną ji priimtų gražinimui. Pagaliau telefonas buvo gražintas. Kai telefoną jai padaviau į rankas, pasakiau, kad noriu nutraukti sutartis su Bite. Ji man atsakė, kad dėl netęsybų nutraukus sutartį turėsiu susimokėti 312 eurų. Manęs paklausus už ką, ji atsakė, nes sutartis po neterminuotos sutarties yra pratęsta ir turėsiu susimokėti. Jos bendravimo manieros buvo arogantiškos, ji visai nesistengė padėti, o atvirkšiai. Vėl klausiu už ką tokia suma, prašau tiksliai įvardinti ir kodėl sutartis skaitos kaip sena, o ne nauja, kai ją pasirašiau kažkur prieš 9 dienas. Ji vėl man aiškina, kad tokia suma dėl netęsybų ir sutartis skaitosi kaip pratęsta. Tiesiai šviesiai pasakiau, kad ką ji čia šneka, tai yra neties ir aš turiu teisę nutraukti sutartį, kai net dviejų savaičių nepraėjo, iš kur tokia suma? Jos atsakymas buvo, kad jei kažkas negerai vėl rašyčiau laišką į Bitę. Trūko kantrybė. Pasikonsultavau su tai išmanančiais žmonėmis, nes aš nesuprantu ar durna esu ar kas, nes tai ką ji man aiškina atrodo tarsi iš pasakos ir negaunu konkretaus atsakymo ir esu vėl siunčiama rašyti laiškus. Nuvykau į saloną nebe viena. Ir vėl priimė ta pati Ineta Kumetaitė, vėį jos paprašiau, kad paaiškintų man iš kur tokia suma. tuomet ji man aiškina, kad ta suma yra dėl to, kad esu Bitės klientas nuo 2017 metų, per kuriuos du metus turėjau terminuotą sutartį ir vėliau sutartis buvo nebeterminuota. Ir ji pasakė, kad nuolaida mėnesinė 9 eurai ir dėl to tokia suma gaunasi. Aš jau pasipiktinus, rėžiu, kad ne, nesigauna, tai visiškai skirtingos sumos. Pažįstamas mane nutraukė ir pradėjo kalbėti, kad sutartis negali būti skaitoma, kaip tęstinė, toks dalykas neegzistuoja ir sutartis yra skaitoma kaip nauja, jis norėjo dar toliau kalbėti, bet prisistatė vyriškis, kuris jai liepė priimti gražinimą telefono. Pasirodo jis yra to Bitės salono vadovas ir atsiprašė pasakydamas, kad taip, mes esame teisūs. Pasirodo ta suma 312 eurų yra nuolaida telefonui, bet telefonas yra gražintas, tad negali ši suma galioti ir tą sumą jie panaikins. Kitą dieną pats vadovas paskambino ir pranešė, kad jau viskas tvarkoje, suma panaikint ir galiu pereiti į kitą tinklą.
Labai nusivylusi šia įmone, Kažkada man ji labai patiko. Su tokia jų vidaus politika ir klientų aptarnavimu, jie praranda klientus.
Nützlich (9)
Bericht
nele
2023.03.15
Baisu, sutartys negalioja. Kada sugalvoja, tada kainas kelia, nors sutartis galioja 2 metus. Kas ten per verslas ir žmogeliai. Panašu, kad klestėti patys nenori. Patys save žlugdo. Labai negerai daro. Taip apgailėtinai ima atrodyti, o konsultantai atsiprašinėja ir giriasi, kad įmonei labai reikia pinigų, todėl pabrangimo laiškus siuntė. Gal...
Nützlich (6)
Bericht
Artūras
2023.02.17
Dar viena nešvankaus biznio kontora, besistengianti pastoviai apmauti savo klijentą, kad iš jo išlupti lyšną euriuką.
Nützlich (5)
Bericht
Egidijus
2023.02.14
Pramušė dugną. Žemiau kristi jau nebėra kur. Reikės apskambinti visus pažystamus, kad paliktų šią šaraškino kontorą.
Nützlich (5)
Bericht
Deimantė
2023.02.13
Konsultantai visiškai neišmano savo darbo. Pusė privalomos informacijos net nesuteikia. O paskambinus dar pasako, kad neturite irodymu, jog konsultantas nesuteikė jums visos info. Jiems visiškai nerūpi jų klientai,jiems svarbu tik ikyšti koki planą arba įrenginį. Moki pinigus, bet negauni paslaugų iš jų. Apgailėtina
Nützlich (6)
Bericht
Tomaš
2023.01.27
Šiuo metu esu Tele2 klientas jau daugiau nei 7, metus, taip pat buvau 4 metus Telia klientas ir noriu padėkoti Tele2 ir Telia už tai, kad su jais nekilo jokių problemų su teikiamomis paslaugomis. Ačiū!
Bet dabar apie Bitė su kurią per itin trumpą jų paslaugų teikimo laikotarpį esu labai nepatenkintas.
Prieš 9 mėnesius pasirašiau sutartį su "Bitė Lietuva" telefoninio pogalbio metu viskas gal būtų ir gerai, bet tuo pokalbio metu konsultantė įkyriai įkalbėjo išbandyti go3 pirmus 3 mėnesius nemokamai, vėliau 9,99€(kai tuo tarpų prenumeruojant tiesiogiai iš go3 kaina yra ~6€) , nors iš pradžių aš pasakiau, kad man nereikia ir jau esu išbandęs, konsultantė argumentavo, kad jei nereikės vis vien galėsite atsisakyti, galų gale sutikau, bet konsultantė pokalbio metu nepaminėjo, kad jei aš iki 3 mėnesių ne atsiskysiu go3 paslaugos vėliau turėsiu kompensuoti tuos 3 nemokamus mėnesius(mano klaidą, kad neperskaičiau go3 paslaugos atsisakymo sąlygų). Ir šiuo metu atsisakant visiškai nenaudojamos paslaugos turiu kompensuoti ~40€ ale bitės patirtų išlaidų.
Tai ne pirmą mano patirtis su Bitė, maždaug prieš 4 metus turėjau taip pat neigiamą patirtį su Bitė, gavau skambutį nuo bitės konsultantes iki to momento jokių su Bitė reikalų nebuvau turėjęs, todėl neįsivaizduoju iš kur mano numerį gavo. Konsultantė prisistatė ir t.t. ir sako, kad turi man pasiūlymą nuo kurio tikrai negalėsiu atsisakyti ir pasiūlė man planšete su pokalbių planų, man pasakius, kad reikia pagalvoti ir įvertinti ši pasiūlymą, bet konsultantė pasakė, kad šis išskirtinis pasiūlymas yra taikomas tik šio pokalbio metu dar paminėjo, kad geresnio pasiūlymo tikrai nerasiu, galvoju gerai sutinku.
Galiausiai kurjeris pristatė man planšete, sim kortelę ir sutartį ir tik tada paaiškėjo, kad planšetė ~200€ vertės ir kad planas 36 mėnesiams per kuriuos aš turėčiau sumokėti ~600€, tokios sąlygos manęs netenkino ir aš neišpakavęs planšetes galiausiai ją gražinau į bitės saloną.
BŪKITE ATIDUS RINKDAMESI MOBILIOJO RYŠIO OPERATORIUS.
REKOMENDUOJU RINKTIS TARP TELE2 IR TELIA.
Nützlich (4)
Bericht
Ruta
2023.01.06
Apgailėtinas ryšys, tik trys menesiukai praejo o jau atrodo kad du metus kankinuosi
Nützlich (5)
Bericht
Edita
2022.12.30
Sukčiai. Sutartyje pridėjo Interneto apsaugos paslaugą. Atseit jie sukūrė. Deja patentų biure - neužregistruota. Savavališkai apgaudinėja, mulkina ypač senus žmones. Paprašiau atsiūsti sutartį. Ir nutraukti neegzistuojančią apgaulės būdu įrašytą paslaugą, neįmanoma.
Negali. Paprašius paaiškinimo. Privalomao Interneto paslauga įtraukiama visiems, nors kalbant su konsultantais (Kamilė. Pokalbis įrašomas), niekas neužsiminė apie Interneto apsaugą. Juokdariai. Mygtukinėj Nokijoj -Interneto apsauga. Paruošti sukčiavimo šablonai. Atkreipkite dėmesį į sutartis. Padėkite savo artimiesiems, kaimynams. Sukčiavimo schema UAB BITĖ atvirai plėšia žmones.
Nützlich (6)
Bericht
Ольга
2022.12.30
Мной был заключён договор на 4G безлимитный интернет. Позвонили , предложили 5G на пробу, если не понравится то откажитесь. Не понравился, написала отказ на сайт, написали перезвонят , не перезвонили, поехала в Максиме отделение Bitė , объяснила . Ответили , что вернуть они план не могут . Звоните по телефону, позвонила , попросила вернуть предыдущий план , сказали , что только можно новый договор и по новой цене была оплата 10.49 евро, по новому 11.77 евро. И к этой сумме ещё прибавят 1. 49 евро обслуживание.
Nützlich (4)
Bericht
Anonimas
2022.12.29
Reklamuoja nuo 80mbps iki 300mbps greitaveika. Siauliu centre vos 7.32mbps istraukia. Nezinau per kuri cia gala 5G skaitosi, nors prie rysio rodo 5G. Cia net 3G greitaveikos neatitinka. Valstybe turetu byla iskelti uz klaidinga reklama, ir produkto melaginga aprasyma, kas pazeidzia reklamos reglamento 5 straipsnio 1 poskirsni. Apgailetini.
Nützlich (4)
Bericht
Sandra
2022.12.26
Nevygdo savo pažadu....sutartys kyla kaip ant mielių.Pasirašiusi sutartį 6.99 moku 8.40. Sutartis 2metai. Nors praėją tik 4 mė.Na nėra žodžių!
Nützlich (5)
Bericht
jonas
2022.11.04
Viskas labai blogai, rysys prastas kainos kyla prisiskambinti neimanoma. Vos 10mbps ispaudzia.
Nützlich (8)
Bericht
Simonas
2022.08.12
Labai prastas risys, dar prastesnis klientu aptarnavimas. Niekada nevigdo pazadu, betkada kelia kainas, po sudarytos 24men sutarties praejus 3d.d. pakele kaina. Visada pazada perskambinti niekada neperskambina. Jai turit galimybe nutraukit su jais sutarti, o telia pasiulys varianta ilgajame laikotarpi kaip neprarasti pinigu uz netesybas. Blogiausia imone ever
Nützlich (10)
Bericht
Rytis
2022.05.13
Mobilusis namų interneto greitis tragiškas, toks jausmas, jog interneto greičio atžvilgiu būtum grįžęs į 2008 metus
Nützlich (6)
Bericht
Daumantas
2022.03.22
Tragiškas klientų aptarnavimas. Pardavinėja papildymo pakuotes, kurių net neturi. Apie tai, kad neturi, neinformuoja, turi pats aiškintis.
Nützlich (4)
Bericht
Valdas
2022.03.19
Vienasaliskai pakele fiksuotos sakaitos kaina , pritaikydami koki tai sutarties punkta. Kostiumuoti sukciai!
Nützlich (7)
Bericht
Valentina
2022.03.14
Nepagarba klientams, žadu kreiptis į vartotojų teises. Saugok visus tapti jų klientais!!!
Nützlich (5)
Bericht
Algimantas
2022.02.23
Mano mama naudojasi įvairiausiomis įmanomomis paslaugomis, kiek gali reikėti civilizuotam piliečiui, tačiau tik iš vienintelės bitės jau trečią kartą grižta apsiverkusi, nemiega iš susijaudinimo. Neinamt į detales, išvada viena - bendravimo problemos platesnės, negu jų aprėptis...
Nützlich (6)
Bericht
ONA
2022.01.04
Esu sena šio tinklo klijentė, bet kad taip galėtų nutikti...
Veiksmas vyko šiandien Vilniuje Žirmūnų Bitės salone.Norėjau pasikeisti planą į brangesnį (lengviau neribotai), o gavau dar 2 naujus nr., vienas iš jų internetinė kortelė.
Gryžus namo ir pamačius kas nutiko, pradėjau aiškintis, skambinti, gryžau į saloną, pažadėjo nutraukti sutartį ir atsiūsti, bet niekaip nesulaukiu.
Skambinau daug kartų nr:1501 kalbėjau ir visi tik žada nutraukt sutartį ir atsiūst.
Panašu kad likau apgauta .
Todėl nepasitikėkite Bite, ir skaitykite tai ką pasirašote.Bet kad taip apgaule būtų įkišami nr.-nebūčiau niekada patikėjus.
Bandysiu kreiptis į vartotųjų t.ir gal į p-ją bandyt ?Visgi tai aferistai ir kuo daugiau viešumo, kad mažiau žmonių pakliūtų į jų pinkles.
Nützlich (6)
Bericht
Rimvydas
2021.11.10
Labai prasta organizacija.Nepatikima.Nevykdo savo įsipareigojimų.Keičia kainodarą.Nesilaiko sutarties.
Nützlich (13)
Bericht