Įmonių sąrašas

9.00-18.00
Penktadienis

Kelionių akademija, Kauno filialas, UAB

Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai.
Mes organizuojame nuostabias keliones- kelionės tai ne tik nuvykimas iš taško A į tašką B. Nuostabiai kelionei suorganizuoti reikia vaizduotės, žinių, kontaktų, patirties ir įrankių.
Mūsų misija- patenkinti keliautojai, kurie sugrįžta ir rekomenduoja mus kitiems.
Mokame viską- užsakome lėktuvų, traukinių, autobusų bilietus, viešbučius, turus, kruizus, vizas. Viskas vienoje vietoje.
Esame visur- turime biurus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Skrydžiai, viešbučiai ir poilsinės kelionės gali būti užsakomos visą parą mūsų internetiniame puslapyje.
Nebijome iššūkių- mūsų komanda organizavo keliones į Madagaskarą, Čilę, Antarktidą, Borneo, Havajus, Iraną, Aliaską ir kt. Mūsų populiariausios kryptys - Vietnamas, Malaizija, Indonezija, Indija, Kinija, Tailandas.
Žinome, ką darome- praėjusiais metais aptarnavome 20 000 klientų, kiekvieną dieną į mus kreipiasi iki 150 žmonių. Klientai mums patiki savo brangiausią laiką - atostogas.
Ieškome naujovių- kiekvienais metais parodose pristatome naujas programas ir kelionių kryptis. Lankomės Berlyno, Maskvos, Barselonos, Londono tarptautinėse parodose.
Esame matomi- kelioniuakademija.lt - vienas lankomiausių kelionių organizatorių Lietuvoje puslapių. Mūsų pasisakymus ir interviu dažnai galite sutikti žiniasklaidos priemonėse.