Filialai
Žiūrėti visus adresusŽiūrėti visus adresusOmniva LT, UAB
Kauno g. 10, Ramučiai, 54466 Kauno r., tel.: (8 700) 55077
Omniva LT, Klaipėdos padalinys
Nemuno g. 139, 93249 Klaipėda, tel.: (8 700) 55077
Omniva LT, Panevėžio padalinys
Pušaloto g. 108B, 35101 Panevėžys, tel.: (8 700) 55077
Omniva LT, Šiaulių padalinys
Ragainės g. 71D, 78110 Šiauliai, tel.: (8 700) 55077
Post24, Utenos padalinys, UAB "Omniva LT"
Metalo g. 3, 28001 Utena, tel.: (8 37) 403885
Post24, Vilniaus padalinys, UAB "Omniva LT"
Kirtimų g. 47 (Paneriai), 02244 Vilnius, tel.: (8 700) 24442
Įmonės kontaktai
Atsiliepimai
noriu informuoti apie “smagia” patirti su Omniva.
Buvo parduota preke per ebay, turinys “masinos detale, variklio kompiuteris, kitaip vadinamas ECU”, verte uz kuria buvo parduota yra virs 300 EUR, salis i kuria reikejo siust UK.
Issiunciau per Omniva Spalio 20 dieną 2023.
Galit pasiziuret visa siuntos kelia, dar iki siol nepristatyta ir negrazinta (ziurekit nuo Spalio 20 dienos, kazkodel pateikus pretenzija prisidejo papildomai punktai pries sia data).
https://tarptautines.omniva.lt/tracking?tracking%5Btracking_number%5D=INT1020594752
Trumpai paaiskinant, skambinau jau kokius 6 kartus i aptarnavimo centra, pirmiausiai sake, jog buvo nurodytas neteisingas adresas, patikrinom net kartu su konsultantu 3 ar 4-o skambucio metu, sako taip adresas tesingas. Vis istorijos, jog palaukit tikrai pareis, bet taip ir jokiu ziniu. Po daug skambuciu paminejo, jog daiktas bus grazintas iki 2 men, jau praejo virs keliu men ir vel skambinu, kur mano daiktas, sako rasykit pretenzija kuri bus nagrinejama dar virs men. Ir galu gale, sulaukiau atsakymo, jog siunta pradingo, jie grazins siuntimo islaidas 26.88 EUR ir 31.48 EUR uz preke. Paklausus kaip paskaiciavo grazinama suma, parase, jog pagal CRV konvencija, Žalos atlyginimas ne daugiau nei 25 (dvidesimt penki) eurai.
Zodziu trumpai tariant, zmogus lauke mano parduodamos prekes nuo Spalio 20d 2023, jie sutinka grazinti uz preke 10x maziau nors jie ja prarado, as i minusa 250 EUR, uz toki ilga laukima absoliuciai jokios kompensacijos.
Realiai jei jusu daiktas yra vertingesnis nei 25 EUR, nesiulyciau naudotis ju tarptautinemis paslaugomis.
Jei galit prasau pasidalinkit sia istorija kur tik galit, gal nors kaip atsilyginsiu siai kompanijai uz puiku darba.
Siunta patalpinta į siuntėjo paštomatą
2023-11-28, 21:45
Kauno EXPRESS MARKET Tilžės paštomatas
Siunta paimta iš siuntėjo paštomato
2023-11-29, 08:40
Kauno EXPRESS MARKET Tilžės paštomatas
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-11-29, 23:49
Kaunas additional manual sorting zone 2
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-12-01, 23:35
Siuntų rūšiavimo centras Estijoje
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-12-04, 00:29
Siuntų skirstymo terminalas Kaune
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-12-04, 06:33
Klaipėdos terminalas
Siunta peradresuota
2023-12-04, 07:49
Klaipėdos terminalas
Siunta patalpinta į gavėjo paštomatą
2023-12-04, 07:51
Klaipėdos PC LUIZĖ paštomatas
Čia klounu klounai vežė siunta iš Kauno į Klaipeda per Estija jus tik galite išsivaizduoti per Estija, vežė savaite automobilio detalė patyriau nuostoliu 300 euru automobilis stovėjo išardytas servise savaite.
Tokia kontora, kad siaubas ima kaip jūs iš viso egzistuojate? Ir nekeitinėkite atsiliepimuose vienos žvaigždės į 2, nes jei būtų galimybė tai -10 įrašyčiau. Bet galimybės nėra, nes nuo neigiamų komentarų srauto neatsigintumėt. "Džiaugsmo" pristatinėtojai, verčiau dibt pradėkit.
CE171752641EE
Siuntos kelias
Siunta užregistruota, tačiau neperduota OMNIVA (2023-10-27, 11:54)
Siunta vežama (2023-10-27, 14:47)
Siunta rūšiuojama (2023-10-27, 18:24)
Siunta perduota kurjeriui pristatyti (2023-10-30, 08:11)
Siunta užregistruota, tačiau neperduota OMNIVA
2023-10-27, 11:54
Siuntą paėmė kurjeris
2023-10-27, 14:47
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-10-27, 17:01
Vilniaus terminalas
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-10-27, 18:24
Siuntų skirstymo terminalas Vilniuje
Siunta atvyko į rūšiavimo centrą
2023-10-28, 03:50
Panevėžio terminalas
Siunta perduota kurjeriui
2023-10-30, 08:11
Panevėžio terminalas
Siunta perduota kurjeriui
2023-10-31, 07:37
Panevėžio terminalas
Siunta perduota kurjeriui
2023-10-31, 09:09
Panevėžio terminalas
Siunta perduota kurjeriui
2023-10-31, 13:01
Panevėžio terminalas
Susisiekta su gavėju
2023-10-31, 13:04
Panevėžio terminalas
Atnaujinti gavėjo kontaktai
2023-11-02, 10:21
Siunta perduota kurjeriui
2023-11-06, 08:04
Apmokėta siunta internete ir suvedus koda užklijavus. O angliškas mano originalas įrodantis, kad taip turėjo būti.
Pasirodo siunta nukeliavo į kažkoki gražinimas, siunta dingo. Vyksta su omniva...
Dirba darbuotojai tem kiek baigę, jei net emailo teisingo neįrašo, kas atsiustu pretenzijai.
Bėkite kuo toliau. Košmarų košmaras omniva!!!
Sugadintos kelios siuntos, už sugadinimą net nesiteikia apmokėti.
Paskirstymo centre siuntos stovi po savaitę.
Situacija tokia: savitarnos svetainėje vienu kartu registravau dvi siuntas. Dvi iškart registravau pirmą kartą. Jos buvo įvardintos kaip siunta 1 ir siunta 2. Registruojant paspaudžiau, jog noriu gauti sms žinutę ir siuntos korteles atsispausdinsiu paštomate. Gavau dvi žinutes su siuntos kodais. Nežinau kodėl, bet pirmiausiai man buvo atsiųstas antros siuntos numeris, o tik po to pirmos. Kuri yra kuri - nepažymėta. Logiškai pamaniau, kad 1 siuntos kodas turėjo būti atsiųstas pirmiau. Nuėjau į Alytaus Norfa Topoliai paštomatą išsiųsti siuntų. Kaip tyčia juosta buvo pasibaigusi ir jokių lipdukų man neatspausdino. Įdėjau siuntas be jų. Tik grįžusi namo ir atsidariusi el paštą radau el. laišką, kuriame esančioje nuorodoje pažiūrėjusi pamačiau, jog siuntų numeriai man buvo atsiųsti klaidinga tvarka. Tad siuntos be lipdukų susikeitę guli paštomate. Dar kartą nuėjau prie paštomato su viltimi, kad ekrane rasiu kokių nors gairių, ką daryti. Jokios informacijos. Internete vienintelis pasiūlymas-iš naujo mokėti už siuntas ir pildyti peradresavimo užklausą, kurios apdorojimas trunka iki 3 d.d. Aš suprantu, kad didžiąja dalimi tai mano neapdairumas. Buvo vėlus vakaras, tad ryte (2022-12-19) pradėjau kryžiaus žygį bandant susisiekti su omniva. Laišką parašiau dar tą patį vakarą, į messenger'į taip pat. Informacijoje nurodyta, kad siuntos iš šio paštomato renkamos 14 val. Tikėjausi palaukti kurjerio ir tiesiog vietoje užklijuoti lipdukus ant tinkamų siuntų. Deja, paskambinus i klientų aptarnavimą, buvo pasakyta, kad nėra galimybės susitikti su kurjeriu (aš asmeninio susitikimo ir neprašiau, o realybėje juk kurjerį prie paštomato sutikti net labai įmanoma 😄) ir kad siunta, įdėta į langelį, keliauja būtent tuo numeriu, kuris tam langeliui priskirtas (BET, ALIOOO, LIPDUKAS ANT SIUNTOS NEUŽKLIJUOTAS! AR SUNKU BŪTŲ PER PORĄ MINUČIŲ IŠSPAUSDINUS LAPELIUS TIESIOG UŽKLIJUOTI ANT KITOS DĖŽĖS?). Viskas, ką man pasiūlė, tai siuntos peradresavimo paslauga. Paklausiau ar siuntas tikrai renka 14 valandą (tarp kitko, ant paštomato taip pat buvo užrašytas šis laikas). Atsakymas buvo-nebūtinai. Laikas gali keistis (šitą aš suprantu. Oro sąlygos, siuntų kiekiai ir t.t. Na, bet apytiksliai juk 14 val?) Tada paklausiau ar siuntas renka vieną kartą per dieną? Atsakymas vėl tas pats-gali būti ir keli kartai, daug siuntų ir t.t. Žodžiu, mandagiai pasakyta, kad neieškok subinėj smegenų ir nebandyk eit prie paštomato, nes, galimai, stovėsi visą dieną, kadangi kurjeriai pasirodo kada nori ir kiek nori kartų, net omniva nežino kada.
Taip pat negavau jokio garanto, kad, užpildžius siuntų peradresavimo prašymą, nenutiks taip, jog, kol jie pamatys užklausą, siuntos jau bus gavėjų paštomate. Ar taip sunku parodyti bent šiek tiek žmogiškumo tokiose situacijose?
Taip pat PASIŪLYMAS OMNIVAI: apgalvokite ir tokiems extra atvejams galimybes patiems pakeisti siuntą (pvz galimybė atidaryti skyrelį dar kartą, kol siunta nepaimta kurjerio).
Na, užpildžiau peradresavimo prašymus, dar kartą sumokėjau už siuntas (beje, su mokėjimais taip pat buvo tokio lygio nesklandumų, jog reikėjo kreiptis į savo banką) ir lauksiu laimingos pabaigos. Omniva paslaugomis naudojuosi nuolat, bet po šio nutikimo, draugystė su šia kontora tikrai baigta.
Ir kai pamačiau atsiliepimus, supratau jog jos žmonėms dingsta ir dažnai, kodėl?
Siunta išdraskoma, is originalios pakuotės, sukišama į pakuotėje rastą gražinimo maišą, ir idedama į paštomatą nors turi būti pristatyta kurjerio. Prisiskambinti prezidentui lengviau nei jiems, klientų aptarnavimas nieko nežino niekuo negali padėti, atsakingų asmenų neinformuoja nes nėra tokios "komunikacijos sistemos".
Siunta savaitę skirstymo centre ir jokių žinių.
Niekada negaunu siuntos nurodytu adresu. Visada yra nuvežta kažkur kur turi važiuoti į kita miesto galą ją pasiimti. Susisiekti su įmonę neimanoma. O jei ir pavyksta jie nieko negali padaryti, pažymėsim, kad skubu. O kada ji bus gauta nurodytu adresu neaišku. Gal 2 ar 3 dienos. Įmonė visiškai nekomunikuoja su klientu ir nesistengia išspresti savo klaidų.
Siuntą gavę mėnesio 5 dieną, pristatys, sako, 16. Ir labiausiai liūdina, kad meluoja, jog buvo skambinta ir bandyta pristatyti. Kai kreipiausi, buvo pažadėta “dėti visas pastangas, kad siunta būtų pristatyta iki 23.59 val.”, žinoma, tądien nesulaukiau. Po antro kreipimosi pažadėjo pristatyti iki 17 val., bet ir vėl nesulaukiau.
Galimybės siuntą atsiimti patiems nėra, tad dar vieną savaitgalį privalau laukti, nors nebesu tikra, ar apskritai ją gausiu.
Dėl vėlavimo nebūtų taip pikta, jei įmonė iškomunikuotų aiškiai, kad galimybės pristatyti greitai šiuo metu nėra, tačiau renkamasi MELUOTI ir netesėti pažadų.
Kitą kartą pati rinksiuosi (ir kitiems patarsiu rinktis) tikrai NE Omnivos paslaugas.
Geriausi atsilieimai ir didziausias AČIŪ jusu komandai, ypatingai Justinai is klientu aptarnavimo skyriaus bei Vilniaus siuntu terminalo vadybai.
Greitai sureaguota i mano prasyma, padejo su siuntos greitu pristatymu bei dar perskambino pasiklause ar tikrai viskas tvarkoje. Esu labai suzaveta ir be galo patenkinta!
Ačiū! Daugiau tokio aptarnavimo is visu! :)
Lankomumo statistika
Duomenų atnaujinimas
Dalintis
Aplink esančios įmonės | Rodyti žemėlapyje
Įmonės Latvijoje: www.zl.lv
Teikėjas | Paskirtis | Galiojimo trukmė |
---|---|---|
Info.lt | Prisijungimas, sesijos būsena, slapukų nustatymai | 6 mėnesiai |
Google Adsense | Reklama, rinkodara | 2 metai |
Teikėjas | Paskirtis | Galiojimo trukmė |
---|---|---|
Info.lt | Mano įmonių sąrašo saugojimas | 1 metai |
Žemėlapis | 2 metai | |
Youtube video | 2 metai | |
Facebook video | 2 metai | |
LRT | LRT video | 2 metai |
Vimeo | Vimeo video | 2 metai |
Teikėjas | Paskirtis | Galiojimo trukmė |
---|---|---|
Google Analytics | Statistika, Youtube video | 2 metai |
Facebook video | 2 metai | |
LRT | LRT video | 2 metai |
Vimeo | Vimeo video | 2 metai |
Teikėjas | Paskirtis | Galiojimo trukmė |
---|---|---|
Info.lt | Reklamos unikalių peržiūrų stebėjimas | 1 metai |
Youtube video | 2 metai | |
Facebook video | 2 metai | |
LRT | LRT video | 2 metai |
Vimeo | Vimeo video | 2 metai |
Šie slapukai nenaudojami.
Info.lt slapukų surinkta informacija leidžia užtikrinti galimybę vartotojams naršyti patogiau, teikti patrauklius pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie vartotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą bei Bendrovės teikiamas paslaugas.
Kas yra slapukai?Slapukas (angl. Cookie) – tai mažas tekstinis failas, kurį interneto svetainė įrašo į Jūsų kompiuterio arba mobilaus prietaiso naršyklę, kai Jūs apsilankote svetainėje. Sekantį kartą apsilankius svetainėje šis failas gali būti nuskaitytas, kad svetainė galėtų atpažinti Jūsų kompiuterį ar mobilųjį prietaisą.
Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti Jūsų galimybę naršyti patogiau, teikti Jums patrauklius pasiūlymus bei daugiau sužinoti apie svetainės naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti svetainę, klientų aptarnavimą ir Bendrovės teikiamas paslaugas.
Slapukai taip pat naudojami tam, kad būtų užregistruota, ar sutinkate, kad Bendrovės svetainėje būtų naudojami slapukai, kad šis klausimas nebūtų užduodamas kiekvieną kartą apsilankant svetainėje. Visus naudojamus slapukus ir jų aprašymus galite matyti slapukų išklotinėje.
Kokius slapukus naudoja Bendrovė?
Būtinieji
Šiuos slapukus naudojame savo lankytojams ir stengiamės pasiūlyti paprastą bei pažangią svetainę, kuri automatiškai
prisitaiko prie jų poreikių ir norų. Norėdami tai pasiekti naudojame techninius slapukus, kurie padeda rodyti Jums
mūsų svetainę, padeda užtikrinti jos funkcionalumą, sukurti vartotojo paskyrą, prisijungti ir kitaip apdoroti pagal
funkcionalumą. Šie techniniai slapukai yra būtini tinkamam mūsų svetainės funkcionavimui.
Funkciniai
Šiuos slapukus naudojame prisiminti Jūsų pageidavimus ir padėti naudotis mūsų svetaine veiksmingai bei efektyviai.
Pavyzdžiui, šie slapukai prisimena Jūsų pageidaujamą kalbą, paieškas ir anksčiau peržiūrėtas paslaugas/prekes. Šiuos
slapukus galime naudoti ir Jūsų registracijos informacijai prisiminti, kad kaskart apsilankius mūsų svetainėje Jums
nereikėtų iš naujo įvesti prisijungimo duomenų. Šie funkciniai slapukai nėra būtini svetainei funkcionuoti, tačiau
prideda funkcionalumo ir pagerina Jūsų naudojimosi Bendrovės svetaine patirtį.
Statistiniai
Šiuos slapukus naudojame įgyti įžvalgų apie tai, kaip mūsų lankytojai naudojasi Bendrovės svetaine. Tokiu būdu
galime optimizuoti ir pagerinti savo svetainę, suprasti reklamų ir komunikacijos efektyvumą bei užtikrinti, kad vis dar
esame įdomūs ir aktualūs. Galime rinkti duomenis apie Jūsų peržiūrėtus internetinius puslapius, iš kurių puslapių
atėjote, bei informaciją apie datą ir laiką. Tai taip pat reiškia, kad galime naudoti informaciją apie Jus ir tai, kaip
naudojate Bendrovėje svetainę, pavyzdžiui, apsilankymo dažnumą, paspaudimų skaičių tam tikrame puslapyje,
naudotus paieškos žodžius ir kt. Kaip mūsų reklaminių kampanijų dalį, galime panaudoti analitinius slapukus, kad
sužinotume, kaip vartotojai naršo mūsų svetainėje po to, kai jiems parodoma reklama internete. Tai gali apimti ir
reklamas trečiųjų šalių svetainėse.
Reklaminiai
Šiuos slapukus naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad savo bei kitose svetainėse rodytume suasmenintą
reklamą. Tai vadinama „pakartotine rinkodara“, kuri pagrįsta naršymo veiksmais, pavyzdžiui, Jūsų ieškotomis,
peržiūrėtomis prekėmis/paslaugomis.
Neklasifikuoti slapukai
Šiuos slapukus naudojame, kurių klasifikavimą vykdome kartu su atskirų slapukų teikėjais.
„Pixel“ žyma – tai yra vadinamas (angl. web beacons), (angl. clear GIFs) arba paslėptas programinis kodas. „Pixel“ žyma renka informaciją su trumpais programinio kodo fragmentais, kurie perkelia šią informaciją į mažą grafinį vaizdą (paprastai nematomą) apie Jūsų veiksmus, kuriuos atliekate mūsų svetainėje. Surinkta informacija persiunčiama į “Pixel” paslaugų tiekėjo serverį, priešingai nei slapukai įrašydami į Jūsų naršyklę. „Pixel“ gali rinkti įvairią informacija apie Jūsų veiksmus mūsų svetainėje, mygtukų paspaudimus tam tikrose vietose, pildomų formų
laukų informaciją, IP adresą, informaciją apie naudojamą interneto naršyklę ir kt. „Pixel“ žyma taip pat atpažįsta tam tikros rūšies informaciją Jūsų kompiuteryje, pvz., esamus slapukus ir juose užfiksuotą informaciją, tokiu būdų padeda parinkti Jums reklamas, jas optimizuoti pagal surinktus duomenis, kurti tikslines auditorijas būsimoms reklamoms ir pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų svetainėje.
Kaip Bendrovė naudoja konversijų sekimą „Pixel“?„Pixel“ mes naudojame kaip analizės įrankį, leidžiantį įvertinti reklamos efektyvumą, suprasdamas veiksmus, kuriuos atliekate mūsų svetainėje. Mums padeda stebėti reklamas, optimizuoti jas pagal surinktus duomenis, kurti tikslines auditorijas būsimoms reklamoms ir pakartotinės rinkodaros pasiūlymus potencialiems klientams – žmonėms, kurie jau ėmėsi tam tikrų veiksmų mūsų svetainėje. Visus naudojamus „Pixel“ ir jų aprašymus galite matyti slapukų ir „Pixel“ išklotinėje.
Duomenys apie naudojamus slapukus ir „Pixel“Mūsų svetainėje yra nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Bendrovė nėra atsakinga už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Bendrovės interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų privatumo politika.
Kas turi prieigą prie Jūsų duomenų?Prieigą prie statistinių duomenų apie Bendrovės svetainės lankytojus turi Bendrovės darbuotojai, dirbantys Bendrovės rinkodaros ir IT padaliniuose, kurie yra atsakingi už šių duomenų analizę ir interneto svetainės tobulinimą.
Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Bendrovės partneriai, kurie teikia Bendrovės interneto svetainės turinio valdymo įrankius.
Visus kitus mūsų partnerius ir jų privatumo politikas galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“: Parodyti slapukų įrankį.
Kiek Bendrovė išsaugo Jūsų duomenis?Bendrovės naudoja surinktus duomenis analizei iki trejų metų. Slapukai paprastai galioja trumpai, priklauso nuo slapuko tipo (vieną dieną, savaitę ar mėnesį), bet kai kuriais atvejais gali galioti ir iki dvejų metų. Tikslius slapukų galiojimo terminus galite matyti slapukų įrankyje, skiltyje „Slapukų aprašas“: Parodyti slapukų įrankį. Jeigu esate davę sutikimą slapukams, savo sutikimą galite atšaukti paspaudę šią nuorodą, matysite, kad slapukų sutikimas yra atšauktas, kai perkrausite svetainę iš naujo: ATŠAUKTI DUOTĄ SLAPUKŲ SUTIKIMĄ (Taip pat sutikimą galite atšaukti atžymėję varneles ir patvirtindami savo pasirinkimą slapukų įrankyje)
Norėdami daugiau sužinoti apie slapukus ir kaip juos tvarkyti ar pašalinti, tiesiog apsilankykite puslapyje www.allaboutcookies.org ir Jūsų naršyklės pagalbos puslapyje.
Kokias teises Jūs turite ir kaip galite jas įgyvendinti?Jūs turite šias duomenų subjektų teises:
- žinoti (būti informuotas) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
- gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir buvo teikti;
- reikalauti ištaisyti tvarkomus savo asmens duomenis, jei duomenys netikslūs ir / ar nepilni;
- reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymą, jei tvarkomi pertekliniai asmens duomenys, jei atšaukiate savo sutikimą ar yra tam kitas pakankamas pagrindas;
- susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu gauti sus savimi susijusius asmens duomenis, kuriuos Jūs pateikėte Bendrovei, ir persiųsti tuos duomenis kitam duomenų valdytojui, arba reikalauti, kad Bendrovė tiesiogiai persiųstų šiuos asmens duomenis kitam duomenų valdytojui, kai tai techniškai įmanoma (teisė į duomenų perkeliamumą).
Jeigu ketinate įgyvendinti savo teises, galite kreiptis į Bendrovę el. paštu info@saulesspektras.lt. Atkreipiame dėmesį, kad įgyvendinant savo teises, Jūs privalote tinkamai patvirtinti savo asmens tapatybę. Todėl ketindamas siųsti prašymą Bendrovei, privalote teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti Jus, patvirtinti savo asmens tapatybę.
Mes nevykdome tokio profiliavimo, kuris gali sukelti teisines pasekmes ar gali daryti didelį poveikį jums, tačiau teikiant individualizuotus rinkodaros pasiūlymus, jūs galite būti priskirtas atitinkamai klientų kategorijai. Atsižvelgiant į tai, jūs turite teisę reikalauti žmogaus įsikišimo, pareikšti savo požiūrį ir ginčyti sprendimą.
Jeigu esate davę sutikimą dėl Tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo, turite teisę bet kada atšaukti šį sutikimą susisiekę su mumis el. paštu info@saulesspektras.lt ar elektroniniame laiške paspaudęs nuorodą, kuri leidžia atsisakyti tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo.
Turėdami abejonių dėl asmens duomenų tvarkymo ar ketindami įgyvendinti savo teises, galite bet kada kreiptis el. paštu info@saulesspektras.lt. Nors informacija teikiama nemokamai, tačiau jeigu jūsų siunčiami prašymai yra akivaizdžiai nepagrįsti arba neproporcingi, visų pirma dėl jų pasikartojančio turinio, turime teisę imti pagrįstą mokestį, atsižvelgdami į informacijos teikimo arba pranešimų ar veiksmų, kurių prašoma, administracines išlaidas, arba atsisakyti imtis veiksmų pagal tokį prašymą.
Jeigu manote, kad mes netinkamai tvarkome jūsų duomenis ar neįgyvendiname jūsų teisių, galite pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (ada@ada.lt), tačiau atminkite, kad mes visada pasirengę visus nesklandumus išsiaiškinti kartu su Jumis.